فرماندار شهرستان آستارا خبر داد;افتتاح ۷۸ پروژه عمرانی آستارا در هفته دولت

0 214

به گزارش عصرکاسپین،فرماندار شهرستان آستارا تعداد پروژه‌های عمرانی قابل‌افتتاح در هفته دولت را ۷۸ پروژه با اعتباری بالغ‌بر ۱۵ میلیارد تومان در بخش‌های راه و شهرسازی، مسکن مددجویی، برق و شهرداری‌ها دانست.
یونس رنجکش ظهر امروز در نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته دولت در سالن اجتماعات فرمانداری اظهار کرد: عمده‌ترین برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی در طول هفته دولت، افتتاح پروژه‌های عمرانی با معرفی دستاوردهای دولت است.

وی تعداد پروژه‌های عمرانی قابل‌افتتاح در هفته دولت را ۷۸ پروژه با اعتباری بالغ‌بر ۱۵ میلیارد تومان در بخش‌های راه و شهرسازی، مسکن مددجویی، برق و شهرداری‌ها دانست و تصریح کرد: پروژه‌های اعلام شده از سوی دستگاه‌های اجرایی باید آمادگی بهره‌برداری را داشته باشند.

فرماندار شهرستان آستارا حرکت به سمت مراسم افتتاح پروژه‌ها را از محل فرمانداری دانست و خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی این شهرستان دستاوردها و فعالیت‌های یک‌ساله خود را در طول هفته دولت با فضاسازی، اطلاع‌رسانی و تهیه بروشور به مردم معرفی کنند.

رنجکش با اشاره به اینکه دولت در چهارساله گذشته اقدامات خوبی در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و روابط دیپلماتیک داشته است، بیان کرد: مجموع این اقدامات باعث شد تا مردم دوباره به دولت روحانی رأی اعتماد بدهند.

وی با تصریح براینکه در طول این چهار پنج ماه اخیر بالغ‌بر ۶۰ مدیرکل جهت ارزیابی و بررسی مشکلات در شهرستان آستارا حضور پیدا کرده‌اند، گفت: در تلاش هستیم شخص استاندار و مدیران کل در افتتاح پروژه‌های عمرانی مربوط به هفته دولت در این شهرستان حضور داشته باشند.

فرماندار شهرستان آستارا با اذعان براینکه مراسم بزرگداشت هشت شهریور با مشارکت تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان برگزار می‌شود، افزود: غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، تقدیر از کارمندان نمونه و دیدار با امام‌جمعه از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای هفته دولت است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × یک =