پایان تراژدی قتل همسر و مادر زن با دستبند پلیس

0 142

به گزارش عصرکاسپین،دامادی که همسر و مادر همسرش را به گلوله بسته بود ، با تنگ شدن عرصه پلیس ، خود را به نیروی انتظامی تسلیم کرد.
فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری قاتل یک مادر و دختر درشاهرود خبر داد .
سردار روح الامین قاسمی گفت : شهروندان ساعت ۲۱:۵۲ دیشب از یک فقره تیر اندازی در شهرک ذوالفقار خبر دادند و پس از مراجعه واحد گشت انتظامی و رئیس کلانتری ۱۲ بسیج در صحنه ، پیکر خون آلود دو زن در پله های یک واحد مسکونی کشف شد .
به گفته وی ، بررسی ها نشان داد این دو زن ، بانویی ۴۲ ساله و مادر ۷۰ ساله اش هستند که به ضرب گلوله داماد خانواده جان باختند .
سردار قاسمی گفت : اختلاف خانوادگی که از چند ماه قبل در این خانواده وجئد داشته باعث شد داماد عصبانی به منزل مادر زن خود مراجعه و پس از مشاجره لفظی با همسر و مادر زن خود با یک قبضه سلاح ساچمه زنی در راه پله های ورودی ساختمان با شلیک چهار گلوله آنها را به قتل برساند و متواری شود .
فرمانده انتظامی استان سمنان گفت : پلیس با شناسایی همه افرادی که با قاتل در ارتباط بودند ، انسداد مسیرهای خروجی شهرستان و برپایی تورهای ایست و کنترل در خیابان ها به همه محل هایی که احتمال داشت قاتل در آنجا خود را مخفی کند مراجعه کردند.
سردار قاسمی با بیان اینکه در این گشت های ویژه سلاح قاتل که هنوز چهار فشنگ شکاری داشت در منزل یکی از بستگانش کشف شد افزود : قاتل که همه راه ها را برخود بسته دید، خود را به پلیس آگاهی معرفی و به قتل اعتراف کرد .
وی انگیزه خود را از این اقدام جنون آمیز ، طرح شکایت همسرش برای طلاق و دخالت ها و فحاشی های خانواده همسرش به وی اعلام کرد .
فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: پس از اعترافات صریح متهم و تکمیل پرونده،وی برای رسیدگی به بزه انتسابی به مراجع قضایی معرفی شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سیزده + هشت =