افتتاح ۲۹ طرح عمرانی در رشت

0 105

به گزارش عصرکاسپین، ۲۸ طرح راهسازی و یک طرح برق رسانی امروز با حضور معاون رییس جمهور در رشت به بهره برداری رسید.
در نخستین روز از هفته دولت بطور همزمان با حضور نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه و نجفی استاندار گیلان ، آسفالت راه های ۲۸ روستای شهرستان رشت به طول۵۷ کیلومتر و با ۹ میلیارد تومان هزینه به بهره‌ برداری رسید.
مراسم افتتاح این طرح ها در روستای طراز کوه رشت برگزار شد.
شعبانعلی خاوری مدیرکل راه و شهرسازی گیلان در این مراسم اعلام کرد : در هفته دولت امسال ۱۰۱ طرح آسفالت و روکش راه‌ روستایی به طول ۲۵۵ کیلومتر و با ۴۲ میلیارد تومان هزینه‌ افتتاح می شود.
سیروس شفقی فرماندار رشت هم اعلام کرد : در هفته دولت امسال ۲۸۸ طرح با ۲۱۰ میلیارد تومان هزینه و سرمایه گذاری در این شهرستان به بهره برداری می رسد.
طرح جایگزینی ۵۲۳ کیلومتر کابل خود نگه دار به جای سیم های برق فرسوده و چهار هزار و ۷۸۷ پایه برق فرسوده در گیلان امروز با حضور آقای نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه به بهره برداری رسید.
مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان در آیین بهره برداری از این طرح در روستای طراز کوه رشت گفت : برای اجرای این طرح ۲۱ میلیارد تومان هزینه شد.
طالبی افزود : طرح جایگزینی کابل خود نگه دار به جای سیم های برق کهنه برای افزایش توان توزیع برق ، کاهش خاموشی ها ، افزایش تاب آوری و مقاومت در برابر حوادث طبیعی نظیر بارش سنگین برف اجرا می شود.
وی گفت : در هفته دولت ۴۸۷ طرح برق رسانی با ۴۶ میلیارد تومان هزینه در گیلان به بهره برداری خواهد رسید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × پنج =