اهدای اعضای بدن سومین جنگلبان شهید آستارا به ۷ بیمار نیازمند

0 106

به گزارش عصرکاسپین،مشاور مدیر کل و مدیر روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گیلان گفت : اعضای بدن مرحوم “موسی حیایی” سومین جنگلبان شهید آستارایی به ۷ بیمار نیازمند جانی دوباره بخشید.

سیدرضا سیدرضایی اظهار کرد : شادروان “موسی حیایی” پس از چند روز مبارزه با مرگ ، تسلیم قضای الهی شد و جان به جان آفرین سپرد تا در سفر به ملکوت علی به دیگر یاران خود بپیوندد.

وی ادامه داد : پاسدار انفال الهی، “زنده یاد حیایی” که به اتفاق همکاران خود در مسیر بازگشت از مأموریت حفاظتی در ارتفاعات بخش لوندویل دچار سانحه تصادف شده بودند ، در همان لحظات نخست به دلیل صلاحدید پزشکان و بر اثر شدت جراحات به بیمارستان اردبیل منتقل گردید.

سیدرضایی با تأکید بر اینکه همه تلاش تیم پزشکی بیمارستان فاطمی اردبیل به دلیل مرگ مغزی وی بی نتیجه ماند، افزود: با موافقت خانواده آن مرحوم ، اعضای بدن وی پس از اهدا به هفت بیمار نیازمند جانی دوباره بخشید تا مرحوم “حیایی” در معنای واقعی کلمه به نماد ایثار و از جان گذشتگی جنگلبانان مبدل شود.

وی در پایان افزود: علاوه بر حیایی، در این حادثه دلخراش دو تن از مأموران حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آستارا (زنده یاد شهروز شریفیان و زنده یاد جلیل فرازی مقدم) در دم جان به جان آفرین تسلیم نموده و به درجه رفیع شهادت نایل شدند.

در این حادثه تاسف بار ، ۶ مامور جنگلبان و نیروی انتظامی دیگر حضور داشتند که ۲ مصدوم در بیمارستان پورسینای رشت و ۴ مصدوم در بیمارستان شهید بهشتی آستارا تحت درمان قرار دارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 + 1 =