برگذاری برنامه های دومین روز از هفته دولت شهرستان بندر انزلی باحضور دکتر نوبخت

0 102

به گزارش عصرکاسپین، برنامه های دومین روز از هفته دولت شهرستان بندر انزلی باحضور دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد.
صبح امروز جمعه ۳شهریور در دومین روز از هفته دولت با حضور معاون رییس جمهور چهار پروژه ملی و زیربنایی برق منطقه ای در بندر انزلی به بهره برداری رسید .
با حضور دکتر محمد باقر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور و دکترمحمد علی نجفی استاندار گیلان ،مهندس کرد مدیرعامل شرکت توانیر ۳پست برق ۶۳.۲۰ کیلوولت مسکن مهر انزلی ، سلیمانداراب و گلسار رشت و همچنین خط کابلی دو مداره ۶۳ کیلو ولت تغذیه کننده پست ۶۳.۲۰ کیلو ولت گلسار رشت در مجموع به ارزش ۳۱۰ میلیارد ریال در مسکن مهر بندرانزلی افتتاح شد .
گفتنی است پروژه پست ۶۳.۲۰ کیلو ولت مسکن مهر انزلی با هدف تأمین برق مطمئن و پایدار شهرستان انزلی و افزایش ضریب اطمینان شبکه در شرایط پیک بار مصرف با اعتبار تخصیص یافته بالغ بر ۱۶۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
همچنین پست سیار ۶۳.۲۰ کیلوولت سلیمانداراب رشت به همراه اتصالات ۶۳ کیلوولت آن با هدف تقویت و پایداری و تعدیل بار شبکه فوق توزیع و توزیع جنوب شهر رشت، در منطقه سلیمانداراب وحد فاصل پست‌های سیادتی و طالقانی با اعتبار بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال استقرار یافته است.
لازم به ذکر است پست سیار ۶۳.۲۰ کیلوولت گلسار رشت به همراه اتصالات ۶۳ کیلوولت آن با هدف تقویت و پایداری و تعدیل بار شبکه فوق توزیع و توزیع شمال شهر رشت، در منطقه گلسار با اعتبار بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال استقرار یافت
همچنین پروژه خط ۶۳ کیلوولت دو مداره تغدیه پست توحید گلسار با هدف تأمین برق مشترکین و متقاضیان واقع در مناطق غرب و مرکزی شهر رشت و افزایش قابلیت اطمینان شبکه فوق توزیع کلانشهر رشت برقدار و در مدار قرار گرفت.
حضور در مزارشهدای شهر انزلی جهت تجدید میثاق با آرمانهای شهدا و بازدید از ورزشگاه جهان پهلوان تختی از دیگر برنامه های حضور معاون رئیس جمهور در شهرستان بندر انزلی بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

18 − 11 =