تصادف خودرو با تیر چراغ برق در بندر انزلی یک کشته و مصدوم برجای گذاشت.

0 104

به گزارش عصرکاسپین،تصادف خودرو با تیر چراغ برق در بندر انزلی یک کشته و مصدوم برجای گذاشت.معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان بندرانزلی عصر دوشنبه اظهار کرد: با گزارش مردمی به شماره ۱۲۵ مبنی بر وقوع تصادف شدید در خیابان شهدای شمالی بندرانزلی بلافاصله نیروهای واکنش سریع آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

علیرضا جعفرزاد راد افزود: متاسفانه بر اثر برخورد شدید خودروی سواری پراید با تیر چراغ برق ، سرنشینان آن در داخل خودرو محبوس شده بودند که آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه اقدام به خارج کردن آنان از خودرو کردند.
وی یادآور شد: متاسفانه یکی از سرنشینان خودرو بر اثر شدت جراحات و ضربه وارده ، در دم فوت و سرنشین دیگر به بیمارستان منتقل شد.
جعفرزاد راد با اشاره به اینکه بررسی علت حادثه از سوی کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است افزود: در این عملیات امداد و نجات از دو دستگاه خودروی آتش نشانی و یک دستگاه خودروی واکنش سریع و هفت آتش نشان استفاده شد.
بندرانزلی در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده و ۷۰ آتش نشان در سه ایستگاه آتش نشانی در سطح این شهر ساحلی به مردم خدمت رسانی می کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه + 10 =