حجت طیران : دغدغه اصلی من ، پرداخت حقوق و مزایای پرسنل زحمتکش شهرداری است

0 105

به گزارش عصرکاسپین، حجت طیران :تسهیل و ایجاد امنیت برای ورود سرمایه گذاران/ مدیریت پسماند / ایجاد امکانات رفاهی و تفریحی و تلاش برای ایجاد زندگی مطلوب، اولویت کاری من است

?نائب رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان در مراسم تجلیل از اعضای چهارمین دوره شورای اسلامی شهر ، ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی خصوصاً شهدای دولت و بزرگوارانی چون شهید رجایی و شهید باهنر ، روز کارمند را به کلیه کارمندان و مدیران شهرستان لاهیجان به ویژه کارکنان زحمتکش شهرداری لاهیجان تبریک گفت .
دکتر حجت طیران بابیان اینکه در اولین روز کاری رسمی خود، با حضور در مزار شهدا با شهدا تجدید میثاق کردیم و امیدواریم در راه و مسیر آن عزیزان باشیم و شرمنده شهدا و خانواده آنان نشویم ، افزود : به عنوان عضو شورای شهر لاهیجان ، سه اولویت کاری را برای خود در نظر گرفته ام .
?تسهیل و ایجاد امنیت برای ورود سرمایه گذاران اولویت اول من است . وی گفت: نیاز است برای ورود سرمایه گذاران ، تسهیلاتی در نظر بگیریم وامیدواریم با تدابیرمسئولین لاهیجان و استان این تسهیلات فراهم شود .
?وی موضوع پسماند را اولویت بعدی خود عنوان نمود و افزود : می‌توان با مدیریت درست استفاده مناسبی از این طلای کثیف داشته باشیم و با ایجاد صنایع تبدیلی و ارزش افزوده ، منفعت برای شهر کسب کنیم .
?دکتر طیران ، ایجاد امکانات رفاهی و تفریحی را اولویت سوم خود ذکر نمود .
وی گفت : دغدغه اصلی من ، قبل از هر چیز ، پرداخت حقوق و اضافه کار پرسنل زحمتکش شهرداری است و امیدواریم این مشکل حل شود و بعد از آن به اولویت ها رسیدگی خواهد شد.
وی این نشست را مثبت ارزیابی نمود و افزود : مطمئناً اخوت و مودت بین ما و اعضای دور قبلی بیشتر خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

16 − شانزده =