درگیری اعضای شوراهای اسلامی آستانه اشرفیه و کیاشهر

0 140

به گزارش عصرکاسپین،اعضای جدید شوراهای اسلامی۲ شهر آستانه اشرفیه و کیاشهر امروز درگیری لفظی پیدا کردند.
اولین نشست شورای اسلامی شهر آستانه اشرفیه بعد از مراسم تحلیف امروز با موضوع انتخاب شهردار برگزار شد.
درابتدای این نشست عبدالرضا سلیمانی ، شهردار فعلی آستانه اشرفیه تا شروع به کار شهردار جدید به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب شد.
پس از آن موضوع انتخاب شهردار مطرح شد که تیغ نورد ، تربیعی و محمد دوست به اتفاق ابراهیم خوشحال را بعنوان شهردار انتخابی خود اعلام کردند و صورتجلسه را مکتوب کردند ، در این حین حسین دوست جلالی و ابراهیم نجفی با تیغ نورد به مشاجره کرده و به انتخاب بعنوان شهردار و عدم انتخاب عبدالرضا سلیمانی را به عنوان بی اخلاقی تعبیر کردند.
در ادامه حسین دوست جلالی صورتجلسه انتخاب شهردار را پاره کرد و در حال مشاجره با تیغ نورد ، به همراه نجفی جلسه را ترک کردند.
این مشاجره درحیاط فرمانداری هم ادامه یافت.
تیغ نورد رییس شورای اسلامی شهر آستانه اشرفیه گفت : درنشست اضطراری که تا فردا برگزاری می کنیم تکلیف شهردار را مشخص می کنیم.
نخستین نشست شورای اسلامی شهر کیاشهر هم امروز بعد از مراسم تحلیف با موضوع انتخاب شهردار برگزار شد.
در ابتدای این نشست با ۳ رای پورباقری ، سلسله واجتماعی ، نادرارتفاعی ، معاون شهردار فعلی کیاشهر تا شروع به کار شهردار جدید به عنوان سرپرست شهرداری این شهر انتخاب شد.
پس از انتخاب نادر ارتفاعی به عنوان سرپرست ، محمد شاخصی و علیرضا قهرمانی با اعتراض به لابی های پشت دست و نبود صداقت در عملکرد اکثریت شورای شهر کیاشهر بدون امضای صورتجلسه ، نشست را ترک کردند.
قهرمانی هنگام بیرون رفتن از جلسه ، تهدید کرد که اگر روال حرکت شورا بدین شکل باشد درجلسات آینده هم شرکت نمی کنند.
پورباقری رییس شورای شهر کیاشهر هم گفت : درنشست اضطراری عصرامروز تکلیف شهردار را مشخص می کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفت + شانزده =