دلخوش: مشکلات اساسی امروز کشور اقتصادی و اشتغال است/ دولت لایحه بانکداری جمهوری اسلامی را به مجلس ارائه کند

0 183

به گزارش عصرکاسپین، ‍عضوکمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه ساماندهی بخش‌های مختلف پولی و مالی به حل مشکلات مردم کمک می‌کند،گفت:دولت لایحه بانکداری جمهوری اسلامی را به مجلس ارائه کند،درحال حاضر طرح بانکداری اسلامی،نقایصی دارد که درحال بررسی است.

سیدکاظم دلخوش اباتری برنامه‌های نا‌تمام وزیر اقتصاد دولت گذشته واولویت دادن به این برنامه‌ها توسط وزیر اقتصاد و دارایی دولت دوازدهم، اظهار داشت: مشکلات اساسی امروز درکشور مباحث اقتصادی و اشتغال است و ساماندهی بخش‌های مختلف پولی و مالی به حل مشکلات مردم کمک می‌کند.

ساماندهی بخش‌های مختلف پولی و مالی به حل مشکلات مردم کمک می‌کند

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اصلاح ساختارهای پولی، مالیات برارزش افزوده، مبارزه با قاچاق و کالا و ارز،گمرک و تعاون همگی در دستور کار هستند و اصلاح همه آنها به رفع مشکلات مردم کمک می‌کند، گفت: یکی دیگر از مباحث کمک کننده ساماندهی موسسات مالی و اعتباری است.

وی در خصوص اهمیت ادامه دادن این برنامه‌ها در تیم اقتصادی دولت دوازدهم، اظهار داشت: بخشی از این موارد قانون و بخش دیگر اجرای صحیح قوانین است، باید قوانین را درست بنویسیم و دولت نیز تلاش کند لایحه بانکداری جمهوری اسلامی را به مجلس شورای اسلامی ارائه کند،درحال حاضر طرح بانکداری اسلامی درحال بررسی است که نقایصی نیز دارد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت و مجلس شورای اسلامی باید با یکدیگر هماهنگ باشند تا مشکلات مردم حل شود،بیان کرد: باید نشست‌های تخصصی را با”کرباسیان” برگزار کنیم، البته هنوز وزیر جدید کامل بر صندلی خود مستقر نشده است.

عضوکمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: اعتقاد ما این است که وزیر اقتصاد و دولت دوازدهم باید این موارد را پیگیری کند تا بتواند موفق عمل کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هشت − 4 =