شناسایی و دستگیری سارقان کیف قاپ در رشت و احشام در ماسال

0 112

به گزارش عصرکاسپین، سارق کیف قاپ در شهرستان رشت دستگیر و باند سارقان احشام در شهرستان ماسال واقع در غرب استان گیلان متلاشی شد.
فرمانده نیروی انتظامی رشت گفت: در پی افزایش سرقت کیف قاپی توسط راننده یک دستگاه پراید، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.
سرهنگ رحیم شعبانی ادامه داد: ماموران انتظامی در حین گشت زنی در مناطق آلوده و جرم خیز، خودروی سارقان را شناسایی و در یک اقدام پلیسی راننده ۲۰ ساله آن را دستگیر کردند.
وی افزود: در بازرسی از خودرو مقداری اموال سرقتی از قبیل پنج دستگاه گوشی تلفن همراه، یک جفت النگو طلا، یک جفت گوشواره طلا، یک رشته گردنبد طلا و تعداد دو برگ اسکناس جعلی ۵۰ هزار ریالی کشف و متهم را دستگیر کردند.
بر اساس گزارش دیگری از واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان رئیس پلیس آگاهی استان از شناسایی و انهدام باند پنج نفره سارقان احشام و کشف هفت فقره سرقت در شهرستان ماسال خبر داد.
سرهنگ فرهاد فلاح کریمی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در روستاهای ماسال، پلیس با انجام تحقیقات جامع و تعقیب سرنخ ها ، موفق به شناسایی سرکرده باند سرقت احشام شد.
وی اظهار داشت: متهم ۳۰ ساله حین انتقال شش راس گاو مسروقه با یک دستگاه خودروی نیسان وانت دستگیر و پس از آن، همه اعضای این باند پنج نفره شناسایی و دستگیر شدند.
به گفته سرهنگ فلاح کریمی، متهمان به هفت فقره سرقت احشام به ارزش ۲۴۰ میلیون ریال اعتراف کردند و برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.
شهرستان ماسال با دو بخش مرکزی و شاندرمن، در ۴۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهارده − چهار =