فرمانداربندرانزلی: اجرای پروژه‌های هفته دولت امسال نسبت به سال گذشته ۳ برابر رشد داشته است

0 95

به گزارش عصرکاسپین، برنامه های اولین روز از هفته دولت شهرستان بندر انزلی برگزار شد. میرشمس مومنی‌زاده، فرماندار شهرستان بندرانزلی صبح امروز پنج شنبه(۲شهریور) در اولین روز از هفته دولت در دیدار مسئولین این شهرستان با حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین امام جمعه بندر انزلی، اظهار داشت: مدیران دولتی باید شهید رجایی و باهنر را الگوی خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه این هفته دولت فرصت مغتنمی است که سیره و روش این شهدای بزرگوار یادآوری شود، افزود: امام راحل شخصیت شهید رجایی را به عنوان یک خدمتگذار منطقی می‌دانستند.

فرماندار بندر انزلی با بیان اینکه مدیران باید خداباور و دین باور عمل کنند، گفت: با توجه به اینکه نظام ما نظام جمهوری اسلامی است مدیران باید دین و خدا را در کارهای خود مدنظر داشته باشند.

مومنی‌زاده با بیان اینکه مردم باوری و مردم دوستی باید در مدیران وجود داشته باشد، تصریح کرد: صاحب این نظام و مملکت مردم هستند و ما باید این نگاه را داشته باشیم تا به خوبی به مردم خدمتگذاری نماییم.

وی با تاکید بر اینکه فلسفه وجود ما خدمت است، خاطرنشان کرد: تشکلات، ابزار کار و همه امکاناتی که در اختیارمان است امانتی است که باید در زمینه خدمت به مردم استفاده کنیم.

فرماندار بندر انزلی با بیان اینکه مدیران باید با نگاه توسعه گرا، توسعه آفرین و تحول آفرین دست به اقدامات اساسی و زیربنایی بزنند و اثرات ماندگار در حوزه خود به جا بگذارند، اظهار داشت: از مدیر یک مجموعه انتظار می رود که به صورت شبانه روزی در ایجاد تحول در حوزه مدیریتی خود باشد.

مومنی‌زاده با بیان اینکه اعتبار مصرف شده در اجرای پروژه‌های هفته دولت امسال نسبت به سال گذشته ۳ برابر رشد داشته است، افزود: ظرفیت های شهرستان بندر انزلی بیشتر است و مردم استحقاق بیشتر از این دارند.

پس از این دیدار فرماندار ، امام جمعه و مسئولین شهرستان بندر انزلی با حضور در مزارشهدای گمنام این شهرستان با نثار فاتحه و گل یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.
سالن ورزشی سردار شهید جواد دوربین نیز به مساحت ۸۰۰ متر مربع با اعتبار ۶۰۰میلیون تومان همزمان با اولین روز هفته دولت در بندر انزلی به بهره برداری رسید.
دیدار با ۳تن از خانواده های شهدای کارمند از جمله برنانه های اولین روز از هفته دولت شهرستان بندر انزلی بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوزده + 1 =