فرماندار بندرانزلی : لزوم توسعه فضاهای درمانی، مراکز بهداشتی و تجهیزات پزشکی در بندر انزلی

0 157

به گزارش عصرکاسپین، میرشمس مومنی زاده فرماندار شهرستان بندرانزلی با بیان اینکه باید طرح تحول سلامت را با جدیت ادامه دهیم تا شاهد سلامت مردم باشیم، گفت: در حوزه شهرستان انزلی باید نسبت به توسعه فضاهای درمانی، مراکز بهداشتی و تجهیزات پزشکی و درمانی بکوشیم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان بندر انزلی ، دکتر میرشمس مومنی‌زاده، فرماندار شهرستان بندر انزلی پیش از ظهر امروز(۱شهریور) به مناسبت روز پزشک در جمع پزشکان بندرانزلی اظهار داشت: اعتقاد کارگزاران دولتی خدمت به مردم است که اولین و ارزشمندترین خدمت به مردم تامین امنیت است.

وی با بیان اینکه دومین اولویت خدمت به مردم، تامین سلامت آنها است، افزود: در تامین سلامت مردم، اولویت اصلی با پیشگیری است و باید از همه ظرفیت‌ها و امکانات در راستای تامین سلامت و پیشگیری استفاده کنیم.

فرماندار بندرانزلی با بیان اینکه هوای پاک و غدای سالم را باید به مردم هدیه کنیم، گفت: در چند سال اخیر یکی از کارهای ارزنده طرح تحول سلامت است که توانست خدمات خوبی را به مردم ارائه دهد و سهم آنها را از هزینه درمان به حد قابل توجهی کاهش دهد.

مومنی‌زاده با بیان اینکه باید طرح تحول سلامت را با جدیت ادامه دهیم تا شاهد سلامت مردم باشیم، تصریح کرد: در حوزه شهرستان بندر انزلی باید نسبت به توسعه فضاهای درمانی، مراکز بهداشتی و تجهیزات پزشکی و درمانی بکوشیم.

وی با بیان اینکه باید در زمینه آموزش شهروندان برای پیشگیری از بیماری‌ها کار و تلاش بیشتر صورت گیرد، خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته همه دست اندر کاران حوزه سلامت در شهرستان در حد توان خودشان تلاش کرده‌اند.

فرماندار بندرانزلی با بیان اینکه پزشکان کار سخت و شبانه‌روزی را متحمل هستند، اظهار داشت: در اغلب اوقات زمانی که مردم در جشن‌ها و شادی‌ها و استراحت با خانواده‌ها هستند، پزشکان در مراکز بهداشتی و درمانی مشغول خدمت به بیماران هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیست − 8 =