فرماندار رشت در مراسم تحلیف شورای اسلامی شهر رشت عنوان کرد.

0 113

به گزارش عصرکاسپین،
فرماندار شهرستان رشت گفت: شوراها خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم و پل ارتباطی مردم و دولت هستند و بعنوان نماینده عالی دولت در شهرستان، جهت همکاری با شورای پنجم با تصویب پنجاه میلیارد ریال در جهت کمک به اجرا و اتمام پروژه های عمرانی شهرداری رشت اعلام همکاری و همراهی می‌کنم.
سیروس شفقی در مراسم تحلیف شورای اسلامی شهر رشت ضمن تقدیر و تشکر از اعضای قبلی شورا و آرزوی توفیق برای منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی رشت، گفت: انتخابات ۲۹ اردبیهشت با شکوه برگزار شد که برگ زرینی برای انقلاب بود و مشارکت مردم نشان از آگاهی مردم دارد.
وی گفت: این انتخابات در ۷ شهر و ۲۸۲ روستای شهرستان رشت برگزار شد که در مقایسه با دروه قبلی باشکوهتر بود.
فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه این تحلیف آخرین مرحله این انتخابات شکوهمند است، گفت: اکنون پس از حضور مردم در انتخابات، مطالبه گری مردم وارد فاز جدید شده و این مسئولیت را سنگین تر کرده است و آنچه که آشکار است تعامل دو نهاد شورا و دولت میتوان سبب برطرف کردن مشکلات شود.
شفقی افزود: شوراها خط مقدم خدمت رسانی به مردم و پل ارتباطی مردم و دولت هستند و بعنوان نماینده عالی دولت در شهرستان، جهت همکاری با شورای پنجم با تصویب پنجاه میلیارد ریال در جهت کمک به اجرا و اتمام پروژه های عمرانی شهرداری رشت اعلام همکاری و همراهی می نمایم.
فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه چشمان تیز بین و پرسشگر مردم نظارگر عملکرد ما هستند، گفت: بدنه شورای پنجم رشت به گونه ای است که از ظرفیتها و پشتوانه های خوبی برخوردارند که از این توان باید بهره لازم برده شود .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیست − هجده =