فرمانده پلیس راه گیلان از مرگ سه موتورسوار در تصادفات رانندگی این استان به دلیل استفاده نکردن از کلاه ایمنی خبر داد.

0 104

به گزارش عصرکاسپین،
مهیار رستگار با بیان اینکه تمام محورهای گیلان باز است و تردد بدون محدودیت ترافیکی در آنها جریان دارد، اظهار کرد: مشکل محدودیت ترافیکی در استان وجود ندارد.

وی افزایش تصادفات رانندگی در مهر ماه جاری را نگران کننده خواند و افزود: در ۱۱ روز از مهرماه تصادفات رانندگی به دلیل بی‌توجهی به مقررات رانندگی افزایش چشمگیری یافته است.

فرمانده پلیس راه گیلان مرگ موتورسواران را یکی از حوادث مهم رانندگی عنوان کرد و گفت: به دلیل استفاده نکردن از کلاه ایمنی تعداد بسیاری از تصادفات مربوط به موتورسواران است.

وی از مرگ سه موتورسوار روز گذشته در تصادفات رانندگی جاده‌ای گیلان خبر داد و یادآور شد: موتورسواران در تردد از راه‌ها باید از کلاه ایمنی استفاده کنند.

رستگار با اشاره به اینکه خانواده‌ها استفاده از کلاه ایمنی را مورد تأکید همسران، برادران و فرزندان خود قرار دهند، تصریح کرد: بارها نسبت به استفاده از کلاه ایمنی توصیه و سفارش داده شده اما بی‌توجهی موتورسواران به این موضوع حادثه‌های ناگوار و جبران‌ناپذیر به وجود آورده است.

وی در ادامه به توقیف یک دستگاه سواری هیوندای توسان در مور آزاد راه لوشان اشاره کرد و ادامه داد: این خودرو پس از توقف و استعلام مشخص شد که مرتکب ۸۰ فقره تخلف شده و ۳۶ میلیون و ۸۵۰ هزار ریال جریمه پرداخت نشده دارد.

فرمانده پلیس راه گیلان با بیان اینکه خودروی مذکور به دلیل سرعت غیرمجاز متوقف و مدارک آن بررسی شده بود، خاطرنشان کرد: خودرو برای سیر مراحل قانونی و تسویه حساب تخلفات معوقه توقیف و به نزدیک‌ترین پارکینگ منتقل شد.

وی با تأکید بر اینکه رانندگان باید قوانین و مقررات را رعایت کنند، یادآور شد: رانندگان با پرداخت به موقع جرایم خود از تشدید مقدار جریمه جلوگیری کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 + یازده =