مراسم بهره برداری از فضای مکث محله نقره دشت واقع در محدوده منطقه دو عصر امروز با حضور مسئولان شهرداری و اهالی نقره دشت برگزار شد

0 104

به گزارش عصرکاسپین،مراسم بهره برداری از فضای مکث محله نقره دشت واقع در محدوده منطقه دو عصر امروز با حضور مسئولان شهرداری و اهالی نقره دشت برگزار شد
در این مراسم فرامرز جمشیدپور،سرپرست شهرداری رشت،مرتضی عاطفی شهردار منطقه دو رشت،محمد حسن علیپور عضو شورای شهر رشت حضور داشتند.

مرتضی عاطفی،شهردار منطقه دو رشت در این مراسم با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در محدوده منطقه دو رشت اظهار داشت: بهسازی پارک شهر رشت را در دستور کار خود قرار دادیم.

وی از اصلاح شبکه زهکشی و بازپیرایی پارک شهر رشت در یک ماه آینده خبر داد و گفت: امیدواریم بتوانیم از این میراث فرهنگی به درستی استفاده کنیم.

شهردار منطقه دو رشت با اشاره به اینکه بازپیرایی پارک بانوان رشت واقع در منطقه دو به زودی آغاز می شود افزود: زهکشی،اصلاح شبکه روشنایی،بازکاشت گونه های گیاهی پارک بانوان در دستور کار قرار دارد و همین طور در صدد هستیم فضای امن و راحتی در این پارک برای بانوان فراهم کنیم که در سه ماه آینده به بهره برداری می رسد.

عاطفی بیان کرد: اتمام شبکه آب های خام محدوده منطقه دو رشت نیز در دستور کار قرار دارد و در آیند نزذیک به اتمام می رسد. وی اذعان داشت: با توجه به متراکم بودن محدوده منطقه دو رشت به آن صورت نمی توانیم در این منطقه پارک راه اندازی کنیم ولی از کوچکترین فضاهای موجود برای احداث پارک ها استفاده می کنیم.

شهردار منطقه دو رشت از احداث پارک موضوعی قرآن خبر داد و گفت: این پارک نخستین پارک موضوعی در حوزه های دینی در استان است و طرح مطالعاتی آن آماده شده و در آینده نزذیک کلنگ احداث آن به زمین می خورد.

عاطفی خاطرنشان کرد: احداث پارک محله ای در ضلع غربی خیابان آیت الله رودباری نیز در دستور کار شهرداری منطقه دو قرار دارد.

وی با بیان اینکه احداث ۷ پارک محله ای را از ابتدای سال در برنامه خود داشتیم مطرح کرد: به علت مشکلات مالی که شهرداری با آن مواجه بود مجبور شذیم ذر فعالیت ها صرفه جویی کنیم تا منابع ما مدیریت شود و اگر وضعیت اقتصادی اجازه دهد احداث پارک های محله ای را به ۷ عدد می رسانیم.

شهردار منطقه دو رشت از اتمام نورپردازی ساختمان های بافت مرکزی رشت در آینده نزدیک خبر داد و گفت: نورپردازی ساختمان های فرهنگ و هنر،هتل ایران و ساختمان شهرداری انجام شد و نورپردازی ساختمان پست در انتهای شهریور به اتمام می رسد.

عاطفی همچنین از افتتاح اولین خانه تئاتر رشت به نام خانه تئاتر اکبر رادی در روزهای آینده خبر داد و افزود: این خانه تئاتر در فاصله بین ۲۰ تا ۲۵ شهریور افتتاح می شود و هدیه کوچک شهرداری منطقه دو و شهرداری رشت به مردم فرهنگ دوست و هنرمندان رشت است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره همکار فقید شهرداری منطقه دو،علیرضا فیض نژاد بیان کرد: ایشان در افتتاح فضای مکث نقره دشت زحمت زیادی کشید و امیدوارم با کمک اعضای شورا این فضای مکث را به نام ایشان نامگذاری کنیم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دوازده − 2 =