پیام تسلیت سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت به مناسبت سالروز شهادت مظلومانه زائران خانه خدا به دست آل سعود جنایتکار

0 88

عصرکاسپین؛ سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت فرا رسیدن ششم شهریور مصادف با سالروز شهادت مظلومانه زائران خانه خدا به دست آل سعود را تسلیت گفت.
فاطمه شیرزاد با ابراز همدردی با بازماندگان شهدای این حادثه اظهار کرد: این اتفاق ناگوار در سال ۶۶ در شرایطی که هزاران زائر ایرانی و تعدادی از زائران کشورهای دیگر در مکه معظمه در حال انجام فریضه الهی برائت از مشرکان بودند به وقوع پیوست.
وی افزود: مراسم برائت همه ساله توسط زائران خانه خدا و با الهام از تعالیم روح بخش اسلام و قرآن برگزار می گردد.
شیرزاد با بیان اینکه در این اقدام وحشیانه آل سعود جنایتکار تعداد زیادی از هموطنانمان را به شهادت رساند تصریح کرد: بر اثر یورش ماموران وهابی به زائران خانه خدا تعداد زیادی از حجاج ایرانی به شهادت رسیدند و بیش از یکهزار نفر زخمی شدند.
سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت افزود: این رفتار بیرحمانه آل سعود نشان داد که سردمداران وهابی برای اثبات بردگی خود در مقابل دولتهای استکباری جهان حاضرند احکام الهی را نیز نادیده بگیرند و لیاقت خدمت به کعبه معظم و حرمین شریف را ندارند.
وی با ابراز همدردی با بازماندگان این واقعه ناگوار گفت: چنین اقدامات بیرحمانه و وحشیانه روح خبیث وهابیون را بیش از گذشته به جهان نمایان کرد.
شیرزاد در خاتمه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مظلوم این واقعه دلخراش بیان کرد: ملت ایران اسلامی برای دفاع از ارزشهای اسلام ناب محمدی (ص) و انقلاب اسلامی هرگز کناره گیری نخواهند کرد و با اتحاد و همبستگی در مقابل تمامی زورگویان عالم خواهند ایستاد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × پنج =