رئیس شورای اسلامی شهر انزلی : امیدواریم پیوند تجربه و تخصص شهردار منجر به توسعه شهر بندرانزلی شود

عصرکاسپین ، رییس شورای شهر انزلی در مراسم معارفه شهردار: هر هفت نفر اعضای شورای اسلامی شهر با تمام قدرت از شهردار جدید حمایت می‌کنند

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر بندرانزلی،ظهر امروز و طی مراسمی در شهرداری معارفه اداری شهردار بندرانزلی دکتر حسن پورقربان با حضور اعضای شورای شهر و پرسنل شهرداری توسط رئیس شورای اسلامی شهر بندرانزلی انجام شد.
در این مراسم و پس از ارائه گزارشی کوتاه از سوی مهندس رضواندل، امیر احمدی‌فرد رئیس شورای اسلامی شهر بندرانزلی طی سخنانی و با تشکر از زحمات مهندس رضواندل و پرسنل شهرداری عملکرد شهرداری را در دوره کوتاه سرپرستی و مدیریت مهندس رضواندل بسیار رضایت‌بخش توصیف کرد.
مهندس احمدی‌فرد همچنین پس از قرائت حکم شهردار بندرانزلی که صبح امروز به امضای استاندار محترم گیلان رسیده بود و با اشاره به سوابق، تجربه و تخصص دکتر حسن پورقربان خاطرنشان کرد: کرسی شهرداری انزلی را کسی تصاحب کرده است که از جنس پرسنل شهرداری است و امیدواریم پیوند تجربه و تخصص ایشان منجر به توسعه شهر بندرانزلی شود و شهر بندرانزلی را که دارای گذشته‌ای پرافتخار است به جایگاه واقعی‌اش برساند.
رئیس شورای شهر بندرانزلی در ادامه به نارضایتی مردم از عملکرد شهرداری و نحوه اجرای پروژه‌های عمرانی در گذشته و هچنین افزایش هزینه‌های جاری شهرداری نسبت به هزینه‌های عمرانی اشاره نمود و افزود: رویکرد دکتر حسن پورقربان رویکرد متفاوتی است و انتظار می‌رود مدیران شهرداری رویکردشان را با شهردار جدید وفق دهند. هر هفت نفر اعضای شورای اسلامی شهر با تمام قدرت از شهردار جدید حمایت می‌کنند و به هیچ عنوان در جابجایی مدیران شهرداری دخالت نخواهند کرد، اما دکتر پورقربان درخصوص کنار گذاشتن مدیرانی که همراه نباشند اختیار تام دارند و از حمایت شورا برخوردارند.
امیر احمدی‌فرد در پایان و با اشاره به روابط قوی و مثبت دکتر حسن پورقربان در سطح استان، ابراز امیدواری کرد که مدیران ادارات و مسئولان شهری نیز همراهی و همدلی لازم را با ایشان داشته باشند تا شاهد آبادانی و پیشرفت شهر بندرانزلی باشیم.
در انتهای این مراسم دکتر حسن پورقربان طی سخنان کوتاهی وبا تشکر از اعضای شورای شهر و با تاکید بر اجرای برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت خود افزود: سخنان اصلی با مردم شهر انزلی را به روز معارفه موکول می‌کنم اما امروز به مردم انزلی پیگیری دو مسئله را قول می‌دهم، اولاً ارتباط بسیار خوبی بین شهروندان و شهرداری ایجاد خواهم کرد و قول دوم اینکه ساعت کار مفید در شهرداری را ارتقاء خواهم بخشید.
وی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از فرماندار محترم شهرستان دکتر میرشمس مومنی‌زاده، امام جمعه محترم شهرستان، استاندار محترم گیلان و پرسنل استانداری، برای تیم ملوان در مسابقه پیش رو آرزوی موفقیت نمود و ابراز امیدواری کرد شهر انزلی در سال‌های آینده به یکی از بهترین شهرهای کشور تبدیل شود.

خبرهای تازه
نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.