به مناسبت هفته نیروی انتظامی؛ رژه شناورهای دریایی وصبحگاه مشترک نیروهای انتظامی ونظامی دربندرانزلی

0 114

به گزارش عصرکاسپین،به مناسبت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی صبحگاه مشترک با حضور نیروهای انتظامی و نظامی و مسئولان شهرستان بندرانزلی برگزار و رژه شناور های دریایی نیز در بندرگاه این شهر ساحلی انجام شد.

رژه شناورهای دریایی وصبحگاه مشترک نیروهای انتظامی ونظامی دربندرانزلی
فرمانده نیروی نتظامی شهرستان بندرانزلی صبح شنبه در مراسم صبحگاه مشترک در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی بندرانزلی با اشاره به شعار امسال نیروی انتظامی با عنوان پلیس برای امنیت ، امنیت برای همه اظهار کرد: بندرانزلی به عنوان شهری توریستی و گردشگر پذیر هرساله در ایام سفر، پذیرای میهمانان بسیاری از سراسر کشور و با فرهنگ های مختلف است و پلیس در تمام ساعات شبانه روز امنیت شهروندان و مسافران و گردشگران را به بهترین شکل و به صورت تخصصی تامین می کند.
سرهنگ پاسدار هرمز عشقی افزود: با تلاشهای شبانه روزی نیروی انتظامی شهرستان بندرانزلی نسبت به سال گذشته ۱۸ درصد افزایش کشفیات انواع مواد مخدر در سطح شهرستان انجام شد.
وی با اشاره به افزایش ۹۷ درصدی کشف کالای قاچاق در راستای مبارزه با قاچاق کالا در بندرانزلی نسبت به سال گذشته تصریح کرد: در حوزه کنترل و کشف جرائم نسبت به سال گذشته ۲ درصد کاهش داشتیم و با تلاش نیروهای انتظامی بندرانزلی میزان دستگیری مجرمان فراری نسبت به سال گذشته ۳۸ درصد افزایش داشت .
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بندرانزلی با اشاره به گستردگی و پیچیدگی ماموریت های پلیس و تلاش کارکنان نیروی انتظامی جهت ایجاد امنیت در جامعه یادآور شد: نیروی انتظامی با تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری و تعامل با دستگاه های قضایی ، امنیتی را که حق مردم ایران است فراهم کرده و به عنوان پرچمدار مبارزه با هرگونه نا امنی عزم خود را جزم کرده است.
در ادامه این مراسم امام جمعه بندرانزلی نیز اظهار کرد: اگرچه در نظام اسلامی مسئله دادرسی در اختیار قوه قضائیه است اما نیروی انتظامی در اجرای عدالت فعالیت و حضور چشمگیری دارد.
حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالجواد شمس الدین افزود: مبارزه با مواد مخدر ، مقابله با ناهنجاریهای رفتاری ، برخورد با مجرمان، کشف جرائم و تامین امنیت جامعه با استفاده از تخصص های مورد نیاز از جمله فعالیت هایی است که با وجود همه کمبودها و به همت نیروی انتظامی انجام می شود.
وی با اشاره به تقدیم شهدای بسیار در دوران دفاع مقدس و شهیدان راه خدمت در سطح کشور تاکید کرد: ماموریت های هیچ نیرویی به اندازه نیروی انتظامی اینگونه محسوس نیست و چنین نیرویی به عنوان یک پناه و مدافع امنیت مردم در جامعه اسلامی است.
به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این مراسم از کارکنان نمونه نیروی انتظامی، پلیس راهور، دریابانی و تعدادی از جانباران و خانواده شهدا با اهداء هدایا و لوح تقدیرتجلیل شد و نیروهای نظامی حاضر در این مراسم از جلوی جایگاه رژه رفتند.
همچنین پس از برگزاری این مراسم، شناور های دریایی نیز با هماهنگی دریابانی ، صبح امروز به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی در بندرگاه انزلی رژه رفتند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سیزده + 5 =