سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت: آتشنشانان سربازان امنیت شهر هستند

0 141

عصرکاسپین ، سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت گفت: آتشنشانان سربازان امنیت شهر در مواجه با حوادثی همچون آتش سوزی و… هستند.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی رشت فاطمه شیرزاد با تبریک به مناسبت هفتم مهرماه روز آتشنشانی و ایمنی اظهار کرد: آتشنشان نماد ایثار و شجاعت است که در زمان وقوع حوادث شجاعانه به قلب خطر می روند و صحنه هایی زیبا از ایثار؛غیرت و نوعدوستی به نمایش می گذارند.
وی با اشاره به حادثه دلخراش ساختمان پلاسکو تهران بیان کرد: در حادثه دلخراش ساختمان پلاسکو تهران روح ایثار و از خودگذشتگی تلاشگران عرصه آتشنشانی بیشتر نمایان شد و همه ما شرمنده آن همه فداکاری شدیم.
وی افزود: آتشنشانان زمانی که برای خاموش کردن آتش میان دود و خاکستر می روند در واقع از خود می گذرند تا به نگاههای ملتمس خانواده حادثه دیده آرامش ببخشند و اجازه ندهند حادثه بنیان زندگی انسانها را نابود کند.
سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه حادثه هیچ گاه خبر نمی کند گفت: لحظاتی که ماموران آتشنشانی بی باک و جسورانه برای نجات جان و اموال انسانهای دیگر به میان آتش می روند ستودنی است و همه قدر دان تلاشهای آنان هستیم.
وی در خصوص خرید برخی از تجهیزات مدرن برای سازمان آتشنشانی رشت تصریح کرد: خرید نردبان هیدرولیکی، ماشین آلات سبک و… از جمله مصوباتی است که در شورای چهارم رشت به منظور تجهیز و حمایت از سازمان آتشنشانی به تصویب رسید.
شیرزاد بیان کرد: خرید این تجهیزات کمترین اقدامی است که می توان در راستای حمایت از این قشر زحمتکش انجام داد.
سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت در خاتمه گفت: امیدوارم شهروندان فهیم رشت با رعایت نکات ایمنی و آموزش آن به فرزندان خود گامهای موثری در راستای کاهش حوادث بردارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × پنج =