شکریه: دولت برای ایجاد اشتغال متوازن باید به اصناف و بازار نگاه ویژه ای داشته باشد

0 116

عصرکاسپین ، جلال الدین محمد شکریه نائب رییس اول اتاق اصناف کشور در همایش پلیس، امنیت، اصناف که صبح امروز به مناسبت هفته نیروی انتظامی در مجتمع خاتم الانبیا رشت برگزار شده بود، ضمن بیان مطلب فوق افزود: طی سال گذشته حدود ۷۰۰ هزار شغل ایجاد گردید که بخش اعظم آن توسط اصناف محقق شد و این لزوم نگاه حمایتی دولت به این قشر را می رساند.
شکریه با تاکید بر این نکته که دولت باید موانع کسب و کار را از مسیر اصناف بردارد، تصریح کرد: پرداخت سوبسید در رسته های صنفی تولیدی می تواند با رونق بخشیدن به این بخش موجب اشتغال پایدار شود.
رییس اتاق اصناف مرکز گیلان از سیستم بانکی خواست با حمایت از واحدهای تولیدی در اصناف به افزایش کیفیت تولیدات ایرانی و رقابت با همتاهای خارجی کمک نماید.
نائب رییس اتاق اصناف کشور به خطر حضور فروشگاه های بزرگ خارجی در ایران اشاره کرد و تصریح نمود: این فروشگاه ها به ویژه در بخش مواد غذایی ذائقه مردم را به سمت محصولات خارجی سوق داده و این زنگ خطری برای نظام اقتصادی کشور است.
وی با انتقاد از سلیقه ای عمل کردن در بحث مالیاتی و ارزش افزوده در استان های مختلف کشور انتقاد کرد و گفت: مجلس باید با تصویب قوانین شفاف از اجرای سلیقه ای قوانین جلوگیری نماید.
جلال الدین محمد شکریه با بیان اینکه حرکت های سیاسی ،اقتصادی، اجتماعی، در سایه امنیت توسعه می‌یابد، گفت: امنیت روانی منجر به امنیت اقتصادی و توسعه بخشهای مختلف کشور می‌‌شود.
شکریه افزود: بخش اعظم امنیت و اقتدار کشور عزیزمان ثمره تلاش ها و رشادت های نیروی انتظامی می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 + سیزده =