در رشت اتفاق افتاد؛ ناپدری شیطان صفت کودک ۲/۵ ساله را بعد از تجاوز با کوبیدن سرش به دیوار به قتل رساند.

0 187

اختصاصی عصرکاسپین ؛
?این حادثه تلخ دو روز گذشته یعنی ۲۲مهرماه در لاکانی رشت اتفاق افتاد.

?همسایه ها صدای فریاد و جیغ این کودک معصوم را میشنوند و سپس به درب خانه مراجعه کرده و تلاش ها برای بازکردن درب بی فایده می ماند.
سپس با ۱۱۰ تماس گرفته میشود و پس از رسیدن پلیس و شکستن درب با بدن خون آلود و عریان اهورای ۲ ساله که بر روی زمین افتاده و شیطان صفتی که بر روی مبل نشسته مواجع میشوند. سپس سریعا کودک را به بیمارستان پورسینای رشت منتقل میکنند.
?مردی که درخانه بوده ابتدا میگوید من پدر او هستم و اهورا در حمام افتاده است و من شوکه شدم که توسط همسایه ها تکذیب شده و مشخص میشود او ناپدری اهورا است و او را بازداشت میکنند.
?دیروز عصر ۲۳ مهر در اگاهی اعتراف میکند که بچه را مورد آزار و اذیت قرار داده و کودک از درد و خونریزی زیاد گریه میکرده است و اومیخواسته آرامش کند؛ چند بار سر کودک ۲ ساله را به دیوار کوبیده و…

?درصد هوشیاری اهورا کودک بی گناه پس از انتقال به بیمارستان به ۳ میرسد و بعد از گذشت چند ساعت سرانجام در صبح دیروز بر اثر شدت جراحات وارده توسط ناپدری گرگ صفت این دنیا را ترک میکند.??
همسر دوم مادر اهورا پس از تجاوز به اهورا دوساله جانش را گرفت.
قاتل در اعترافات خود گفته پس از تجاوز به پسربچه دوساله به دلیل گریه بی تابی های این کودک عصبانی شده و دوبار سرش را به دیوار میکوبد که منجر به مرگش میشود.
?هم اکنون مادر پسربچه دوساله اهورا به عنوان شریک جرم دربازداشتگاه آگاهی رشت است.
این حادثه در لاکانی رشت،گیلان اتفاق افتاده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × دو =