آخرین خسارت های وزش باد گرم در گیلان

0 87

عصرکاسپین ، فرماندار تالش گفت : وزش باد گرم در این شهرستان موجب تخریب سقف بیش از ۸۰ خانه و ۱۰ مدرسه در مناطق روستایی شد.
عیسی مهدوی افزود : هر یک از این خانه ها و مدارس ۱۰ تا ۵۰ درصد خسارت دید.
وی همچنین از سقوط چند اصله درخت در حاشیه خیابان ها در تالش و اسالم و خسارت به ۷ دستگاه خودرو خبر داد گفت:وزش بادگرم به باغ های کیوی در تالش هم خسارت زد.
فرماندار رضوانشهر نیز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت : وزش باد گرم در این شهرستان موجب سقوط درخت در روستای وزشت دوران و مرگ ۴۰ راس گوسفند ، قطعی برق دو روستا در دهستان ارده و روستای منصور محله از بخش پره سر ، آتش سوزی جنگل در روستای هاشم آباد رودبار سرای خوشابر ، سقوط درخت در شهر پره سر شد .عسکر حسنی پورافزود : برق در این مناطق وصل شد.رئیس اداره برق صومعه سرا گفت : برق ۹۰ درصد معادل ۶۴ روستا از روستاهای شهرستان صومعه سرا که براثر وزش شدیدباد گرم وسقوط درخت قطع شده بود وصل شد.حسینی فر افزود : باتلاش ۱۰ اکیپ ماموران اداره برق ازشب گذشته تاکنون ۵۷ روستا برق دارشدند وبرق ۷ روستای باقیمانده تاظهر امروز وصل می شود.وزش باد گرم در شهرستان آستارا هم خسارت برجا گذاشت.
یونس رنجکش فرماندار آستارا تخریب ۳۰ جایگاه فروش در منطقه حیران و تخریب سربندی ۱۷ خانه و سقوط ۵ درخت در شهر آستارا و قطعی برق برخی از مناطق این شهرستان و آتش سوزی در حدود یک هکتار از خسارت های باد گرم در این شهرستان اعلام کرد.
حسین اسماعیل پور فرماندار فومن امروز گفت : وزش باد گرم به تعداد زیادی از اماکن تجاری مسکونی انبارهای برنج اسطبل های نگهداری دام و درختان و وسایل نقلیه در مناطق شهری و روستایی فومن خسارت وارد کرده است که تعداد و میزان خسارت ها در دست بررسی است.
به گزارش خبرنگاران از شهرستان های رودسر ، لاهیجان و شفت وزش باد گرم در این شهرستان ها خسارتی نداشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 − 3 =