رییس شورای شهر انزلی : ملوان همچون میراث گرانبهایی است که به ما رسیده و همه باید برای عزت و‌سربلندی ملوان جانفشانی و فداکاری کنیم

0 142

عصرکاسپین ، به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر بندرانزلی،جلسه غیر علنی شورای شهر بندرانزلی با حضور نمایندگان سازمان منطقه آزاد انزلی ، دکتر دنیامالی رئیس هیات مدیره و مسئولین باشگاه‌ ملوان، رئیس هیات فوتبال شهرستان و شهردار بندرانزلی با موضوع رسیدگی به وضعیت تیم فوتبال ملوان برگزار شد.
رئیس شورای اسلامی شهر انزلی در آغاز سخنان خود با اشاره به افتخارات ملوان در گذشته اظهار داشت: همه ما از زمان کودکی ملوان را تنها عامل شادی مردم انزلی میدانستیم؛ ملوان رویای ما بود، همه ما در آن شرایط آرزو داشتیم محبوبترین تیم خطه شمال همیشه موفق و سربلند باشد.
امیر احمدی فرد با بیان اینکه ملوان بخش اعظمی از غرور و هویت ما را تشکیل می دهد، تصریح کرد: امروز خدمت به ملوان خدمت به همه مردم انزلی، مردم گیلان و مردم شمال ایران محسوب می شود زیرا ملوان همان تیمی است که پیروزی و موفقیت آن باعث پیروزی، شادی و سربلندی مردم ماست، مردمی که برای تحقق آرزوهایشان ما را به این مقام رسانیده‌اند و مالکین اصلی ملوان محسوب میشوند

وی افزود: تمام گرفتاری های ملوان از زمانی شروع شد که به دلیل حرفه ای شدن باشگاه ها ، نیروی محترم دریایی ملوان را به مردم واگذار کرد.
احمدی فرد ادامه داد: ملوان به مردمی واگذار شد که تشکیلات و سازمان مستقل نداشتند مردمی که حتی قادر نبودند نظری در خصوص تیم محبوبشان بدهند.
رئیس شورای شهر انزلی عمده مشکلات باشگاه ملوان را واگذار شدن این تیم به مسئولین شهرستان دانست و گفت: مسئولین به عنوان نمایندگان مردم مدیریت باشگاه را بر عهده گرفتند اما مشکل عمده زمانی است که با تغییر هر مدیری تصمیم گیری ها و تصمیم سازی های باشگاه نیز قابلیت تغییر پیدا می کند.
وی تاکید کرد: با توجه به جایگاه وسوسه انگیز مردمی این تیم، شاید مسئولین ترجیح بدهند باشگاه را به یک مالک شخصی واگذار نکنند و همین موضوع نیز می تواند آغاز فاجعه ای بزرگ برای باشگاه ریشه‌دار ملوان باشد.
رئیس شورای شهر بندرانزلی گفت: ملوان تنها یک تیم ورزشی نیست بلکه عشق یک شهر است که ضربان قلب مردم با برد و باخت این تیم تنظیم میشود
احمدی فرد به جلسات اعضای شورای شهر با هواداران،دکتر دنیامالی و دکتر مسرور اشاره کرد و بیان داشت : به دنبال این هستیم با استفاده از مزیت ها و فرصت ها بین منطقه آزاد انزلی و شهر انزلی هم افزایی داشته باشیم و مهمترین مطالبه مردم شهرستان که برایشان بسیار خوشایند است حمایت سازمان منطقه آزاد انزلی از تیم ملوان است و نباید اجازه بدهیم این پیوند گسسته شود و مردم خاطرات خوبی از سالهای مدیریت منطقه آزاد در ملوان دارند
احمدی فرد ادامه داد: یقین داریم دکتر مسرور یک ملوانی واقعی است که عشق ایشان به ملوان باعث شده نام سیروس قایقران را برای مجموعه ورزشی خود انتخاب نماید؛ به همین خاطر از جناب دکتر دنیامالی تقاضا داریم همچون گذشته از تیم ملوان حمایت نموده و از حضور جناب دکتر مسرور در هیات مدیره این باشگاه بهره‌مند گردد.
احمدی فرد گفت: وظیفه خود می دانم از تلاش همه کسانی که برای ملوان زحمت کشیده اند به خصوص منطقه آزاد انزلی، حسین هدایتی، سیروس محجوب و دکتر احمد دنیا مالی که دوسال بار زحمات تیم را بر دوش دارند تشکر نمایم؛ اما امروز همه ما باید برای نجات قوهای سپید هم قسم شویم، امروز نمی توانیم چشم هایمان را به افتخارات گذشته و غرور آفرین این تیم ببندیم.
وی خاطر نشان کرد: ملوان همچون میراث گرانبهایی است که به ما رسیده و همه باید برای عزت و سربلندی ملوان جانفشانی و فداکاری کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 + 13 =