فرماندار فومن : ۱۳ آبان برگ زرین تاریخ ایران زمین است / لزوم استفاده از ظرفیت هنرمندان برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی

0 109

عصرکاسپین ، ‍ در این جلسه فرماندار فومن با بیان اینکه مسئولان شهرستان در بحران باد تا پاسی از شب در حال خدمات رسانی بودند، گفت: بخش سرداجنگل آسیب های متعددی از ورزش باد شدید دید.

فرماندار فومن با اشاره به اینکه ۱۳ آبان نشانگر بیداری جوانان جامعه است، افزود: راهمیمایی روز ۱۳ آبان باید پرشکوه تر از سالهای گذشته برگزار شود.

وی با تاکید براینکه حرکت انقلابی جوانان ایران، خار چشم دشمنان است، متذکرشد: مردم و جوانان فومن دوشا دوش همدیگر فریاد آزادی و استکبار ستیزی را سر می دهند.

دکتر اسمعیل پور خاطر نشان کرد ۱۳ آبان برگ زرینی از تاریخ پر افتخار ایران اسلامی است، خاطرنشان کرد: دانشجویان و دانش آموزان اندیشمند ایران زمین، امید دشمنان را نا امید کرده اند.

این مسئول با تاکید براینکه دانشگاه ها باید در حوره تحقیقات‌ محلی تلاش کنند، افزود: دانشگاه ها و اماکن‌ علمی شهرستان باید با تلاش و تحقیقات و مقالات علمی در حوزه منطقه ای، پیشتاز و زمینه ساز مسیر توسعه فومن باشند.

حسین اسمعیل پور با یادآوری اینکه برای نتیجه گیری مناسب باید مسئولان پای کار باشند، گفت: اقدامات فرهنگی و سرمایه گذاری در این بخش امنیت اجتماعی را افزایش می دهد.

فرماندار فومن با اشارا به اینکه در برخی حوزه ها شاهد تهاجم فرهنگ های بیگانه و ناشایست هستیم، ادامه داد: هیچکس نباید حریم عفت عمومی و شرعی شهرستان فومن را زیرپا بگذارد.

وی با تاکید براینکه درصد موجود در آمار بزهکاری و پرخاشگری زیبنده مردم مهربان گیلان زمین نیست، اضافه کرد: مسئولان باید از هنرمندان برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی‌ استفاده بیشتری کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دوازده − 8 =