پارک شهر رشت،پارک بدون ته سیگار

0 154

به گزارش عصرکاسپین،سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت برای اجرای «طرح پارک بدون سیگار» در یک برنامه‌ی مشارکتی با موسسه محیط زیستی سرزمین ایده آل ما اقدام به جمع‌آوری ته سیگارها از سطح پارک شهر رشت نمود.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت ؛ در اجرای این برنامه که با حضور علیرضا حاجی‌پور رئیس سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت، اعضای تشکیل زیست‌محیطی «سرزمین ایده‌آل ما» و بسیاری از شهروندان برگزار شد، شرکت‌کنندگان صبح روز جمعه ۲۸مهر ماه امسال اقدام به جمع‌آوری ته‌سیگارهای ریخته شده از سطح پارک شهر رشت نمودند.

این برنامه در راستای اجرایی کردن «طرح پارکهای بدون سیگار شهر رشت» و به منظور فرهنگسازی برای داشتن شهری سالم در جهت فراهم نمودن سلامت شهروندان و محیط زیست پاک اجرا شد.

روابط عمومی این سازمان همچنین در اجرای برنامه‌ی یاد شده، اعلام کرد: یکی از اهداف سازمان مدیریت پسماندها جلب مشارکت اجتماعی و بهره‌گیری از توانمندیهای تشکلهای مردم نهاد در اجرای برنامه‌های مرتبط با سازمان متبوع است.

هر چند اجرای چنین برنامه‌هایی ممکن است جنبه‌ی نمادین داشته باشد اما پیام حفاظت از محیط زیست، سلامت اجتماعی و فرهنگسازی برای داشتن شهری پاک و سالم را به قشرهای مختلف جامعه انتقال می‌دهد و نشانده‌ی حساسیت دست‌اندرکاران سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت در زمینه‌ی پاکسازی محیط زیست و داشتن شهری تمیز است.

نکته‌ی جالب توجه حضور بسیاری از خردسالان و جوانان در اجرای این برنامه بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

10 − سه =