کشف مواد مخدر تریاک در رشت و شفت

0 111

به گزارش عصرکاسپین،رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان گیلان از کشف ۲۴ کیلوگرم تریاک در شهرستان های رشت و شفت خبر داد.
احدالله احدی بیان داشت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر در پی بررسی گزارش های مردمی از فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در استان مطلع شده و با تحقیقات پلیسی از صحت موضوع اطمینان یافتند.
وی ادامه داد: ماموران عملیات ویژه پلیس، خودروی سمند این قاچاقچی ۴۵ ساله را که در پوشش خانواده قصد ورود مواد مخدر به استان را داشت، در سراوان شهرستان رشت متوقف و متهم ۴۰ ساله به همراه همسرش، دستگیر و در بازرسی از خودرو آنان، ۲۲ کیلوگرم تریاک کشف شد.
فرمانده نیروی انتظامی شفت نیز گفت: در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان، ماموران پس از اطمینان از صحت موضوع، موفق به شناسایی متهمان شدند.
سرهنگ علی صداقت اظهار داشت: ماموران انتظامی در بازرسی از محل اختفاء متهمان و طی دو مرحله عملیات موفق به کشف ۲ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک شده و آلات استعمال مواد مخدر نیز ضبط شد.
وی ادامه داد: در همین ارتباط سه متهم ۶۱ ، ۵۹ و ۵۵ ساله دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.
واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان در خاتمه گزارش خود اعلام کرده که شماره تلفن ۱۲۸ پلیس مبارزه با مواد مخدر به طور شبانه روزی آماده دریافت اخبار و گزارش های مردم استان در حوزه مواد مخدر است.
شهرستان شفت با دو بخش مرکزی و احمدسرگوراب در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 − پنج =