از آذر ماه امسال تفکیک زباله از مبدا به پیمانکاران رفت و روب مناطق پنجگانه ی رشت سپرده می شود

0 85

علیرضا حاجی پور گفت: کار دریافت و جمع آوری همه ی پسماندهای خشک قابل بازیافت با مراجعه ی منظم افراد طبق برنامه ی ارائه شده و سر ساعت مشخص در طول روز حداقل هفته ای یکبار انجام می گردد.
به گزارش عصرکاسپین ، رئیس سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت افزود: لباسهای متحدالشکل ماموران و یکپارچگی ماشین آلات و انضباط بیش از پیش از ویژگیهای اجرای این طرح می باشد.

وی گفت: همچنین با تاکید بر سیستم تنبیه و تشویق، افزایش بهره وری و بازدهی در میزان جمع آوری پسماند خشک را شاهد خواهیم بود.

حاجی پور افزود: ایستگاه های اطلاع رسانی، آموزش و دریافت پسماند خشک نیز همچون همیشه به وظایف خود عمل نموده و کار پذیرش و جمع آوری پسماندهای خشک را انجام می دهند.

او خاطر نشان کرد: پیمانکار مجری طرح موظف است نسبت به جمع آوری پسماندهای خشک ایستگاه های ثابت و سیار در مناطق پنجگانه ی شهر رشت اقدام نماید تا شهروندانی که به هر دلیل در وقت مقرر جمع آوری؛ موفق به تحویل زباله خشک خود نشدند با مراجعه به این ایستگاه ها زباله های خشک تفکیک شده ی خود را تحویل نمایند.

رئیس سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت اضافه کرد: با توجه به استطاعت مالی، وجود نیرو و امکانات کافی و همچنین تجربه و توانایی لازم؛ پیمانکاران مربوطه، جمع آوری زباله خشک را در سراسر شهر انجام داده و از این حیث شاهد پوشش صددرصدی خواهیم بود.

حاجی پور با تاکید بر اینکه با اجرای این برنامه مشکلات مربوط به پرداخت حقوق و مزایای کارگران که گهگاه به وسیله ی پیمانکاران پسماند خشک در گذشته به وجود می آمد نیز مرتفع می گردد؛ اذعا‌ن نمود: بدون شک از این پس کار جمع آوری پسماندهای خشک تفکیک شده با برنامه ریزی بهتری صورت می پذیرد.

وی در پایان اظهار نمود: برای اجرای هر چه صحیح تر این کار، مطالعات و جلسات بسیاری به وسیله ی سازمان مدیریت پسماندها با شهرداریهای مناطق پنجگانه و همچنین پیمانکاران رفت و روب برگزار شده و طرح مورد نظر به زودی عملیاتی می گردد تا با اجرای آن افزایش میزان جمع آوری پسماند خشک و کاهش حجم زباله تر را شاهد باشیم و علاوه بر آن میزان زباله ی ورودی به مرکز دفن سراوان کاهش یابد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار + 2 =