ساز و کار بیست و سومین جشنواره کشوری قرآن و عترت در دانشگاه علوم پزشکی گیلان تبیین شد

0 195

به گزارش عصرکاسپین ، دکتر شاهرخ یوسف زاده چابک- رییس دانشگاه، ضمن تقدیر از فعالیت های معاونت فرهنگی دانشجویی و نهاد رهبری در سالهای اخیر، بویژه برگزاری همایش هفته وحدت، گفت: برگزاری جشنواره کشوری قرآن و عترت (ع) به میزبانی دانشگاه علم پزشکی گیلان در سال آینده، افتخار بزرگی برای دانشگاه است و از هم اکنون، تمامی دست اندرکاران برگزاری این جشنواره بزرگ معنوی، باید تدارکات لازم و برنامه ریزی های سازماندهی شده برای هرچه بهتر برگزاری این جشنواره را فراهم کنند. وی همچنین خواستار حضور گسترده دانشگاهیان علوم پزشکی گیلان در جشنواره کشوری زن مسلمان شد.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین امیر چهری مسوول نهاد رهبری دانشگاه، ضمن تبریک فرارسیدن هفته پژوهش، با اشاره به برگزاری همایش روز پژوهش، خاطرنشان کرد: برگزاری این همایش، یادآور تلاش های علمی – پژوهشی و فلسفه وجودی دانشگاه است. وی با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز بصیرت (۸دی)، خواستار انسجام و یکپارچگی این مراسم در مجموعه های دانشگاه و پیوستن همزمان دانشگاهیان به راهپیمایی اقشار مردم شد.

مسوول نهاد رهبری دانشگاه در بخش دیگری از سخنان خود، از برگزاری کنفرانس کشوری زن مسلمان در سه ماهه اول سال ۹۷ خبر داد و هدف از برگزاری این جشنواره را تجلیل از زنان مسلمان موفق عنوان کرد و آن را سکوی پرتاب جشنواره قرآن و عترت(ع) دانست. در ادامه، درخصوص تشکیل کانون های موسیقی و تئاتر دانشجویی در دانشگاه، بحث و تبادل نظر شد.

در پایان، با حداکثر آرای اعضای شورای فرهنگی، با تشکیل کانون تئاتر در دانشگاه علوم پزشکی گیلان، موافقت شد.

گفتنی است: قرائت مصوبات جلسه قبلی شورا، گزارش کارهای انجام شده برای میزبانی بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت(ع) دانشگاههای علوم پزشکی کشور، گزارش مراسم روز دانشجو، طرح برنامه بزرگداشت روز بصیرت ۸و ۹ دی)، برگزاری کنفرانس کشوری زن مسلمان از سوی نهاد رهبری، برگزاری جشن میلاد پیامبر اعظم(ع) و تحکیم وحدت شیعه و سنی و تشکیل کانون تئاتر دانشجویی، از موضوعات این جلسه بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهارده − دو =