مدیر کل بنادر و دریانوردی گیلان خبر داد: آغاز بکار روند ارتقاء سیستم های مدیریت یکپارچه به آخرین ورژن از استانداردهای تدوین شده در ماه های آتی

0 69

به گزارش عصرکاسپین ، اجرای ممیزی ادواری سیستم مدیریت یکپارچه از اداره کل بنادر ودریانوردی استان گیلان در روزهای شنبه ۱۸و یکشنبه ۱۹ آذر ماه ۱۳۹۶ از سوی تیم ممیزی سیستم مدیریت یکپارچه سازمان بنادر ودریانوردی، بر اساس الگو های استاندارد ایزو ۹۰۰۱ ، ۱۴۰۰۱و ۱۸۰۰۱ مورد ممیزی قرار گرفت.

مهندس حسین چراغی مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان ضمن تشکر و استقبال از تیم ممیزی اظهار کرد: هدف از انجام ممیزی علاوه بر پایش رسالت های ارزیابی ممیزان، دستیابی سطح انطباق با الزامات استاندارد و همچنین به منظور آموزش تیم ممیزان سازمانی نیز بوده است.

وی از آغاز بکار روند ارتقاء سیستم های یاد شده به آخرین ورژن از استانداردهای تدوین شده در ماه های آتی خبر داد و گفت: این ممیزی با همکاری مؤسسه صدور گواهینامه IMQ انجام شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، درجلسه اختتامیه این دوره ممیزی که با حضور مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان برگزار گردید، این اداره کل موفق به اخذ تأییدیه لازم در اجرای سیستم های موصوف گردید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پانزده − هفت =