نشست هم اندیشی مدیران با حضور مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، استاندار و مسئولین شهرستان آستارا در فرمانداری آستارا برگزار شد

0 98

به گزارش عصرکاسپین ، نشست هم اندیشی مدیران با حضور مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، استاندار و مسئولین شهرستان آستارا در فرمانداری آستارا برگزار شد.
مصطفی سالاری در این نشست گفت: حدود ۲۵ مدیرکل برای بررسی مشکلات و ارائه راهکار رفع آنها در این شهرستان حضور دارند و تا شامگاه امروز، طرح های پیشنهادی و نیمه کاره با لحاظ نظر مردم اولویت بندی می شود.
وی از مدیران دستگاه های اجرایی استان خواست بعد از شنیدن مشکلات مردم از زبان مسئولان شهرستانی، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستاها مطالبات مردم را در سه بخش قابل اجرا، نیاز به زمان برای تمهید مقدمات و غیرقابل اجرا برای مسئولان آستارا اعلام و دلایل غیرقابل اجرا بودن برخی طرح ها نیز بیان کنند.
سالاری بر ضرورت استفاده بیشتر و بهتر مردم مرزنشین آستارا از مزیت مرزی، پیگیری رفع محدودیت های گمرکی از ناحیه وزارت امور خارجه و همکاری مستمر دستگاه های اداری برای تکمیل طرح های نیمه کاره آستارا تاکید کرد.
او گفت: انتظار دارم نخستین سفر کاری خود به همراه مدیران استانی به آستارا در رفع پاره ای از مسائل و مشکلات این شهرستان مفید باشد و در سفرهای آینده، گزارش توفیق ها و دستاوردها به سمع و نظر مردم برسد.
نشست هم اندیشی مدیران کل و مسئولان شهرستان آستارا تا شامگاه امروز ادامه خواهد داشت و مسائل و مشکلات مردم آستارا از سوی مسئولان این شهرستان در این نشست مطرح می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

18 + سیزده =