انعقاد تفاهمنامه همکاری جهت توسعه گردشگری دریایی در بندرانزلی

0 86

در راستای توسعه اقتصاد دریا محور و توسعه گردشگری دریایی صورت گرفت؛ انعقاد تفاهمنامه همکاری جهت توسعه گردشگری دریایی در بندرانزلی
به گزارش عصرکاسپین ، با توسعه ظرفیت های گردشگری دریایی در استان گیلان و زیرساخت های ایجاد شده توسط اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، تفاهمنامه همکاری بین اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، شهرداری بندرانزلی و مالک کشتی میرزا کوچک خان پیش از ظهر امروز در فرمانداری شهرستان بندرانزلی منعقد شد.
در حاشیه این مراسم حسین چراغی مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان اظهار کرد: یکی از اهداف و رسالت های اداره کل بنادر و دریانوردی به عنوان متولی دریایی استان، توسعه زیر ساخت های دریایی جهت فعال سازی گردشگری دریایی است.
وی افزود: در این راستا با هماهنگی های به عمل آمده با فرماندار شهرستان، شهرداری، شورای شهر بندرانزلی و مالک کشتی میرزا کوچک خان تفاهم نامه همکاری منعقد شد تا نسبت به فعال سازی کشتی میرزا کوچک خان اقدام شود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، ایجاد مجتمع گردشگری دریایی و مارینا در سواحل استان شامل بندرانزلی، بندر چمخاله و بندر آستارا با هدف ایجاد شبکه مارینا در سواحل استان از اهداف اصلی اداره کل بنادر و دریانوردی می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پانزده + 20 =