قتل دلخراش دختر جوان در کیاشهر

0 128

به گزارش عصرکاسپین ، شواهد نشان می‌دهد که هدف اولیه آدم ربایی و اخاذی بوده است ولی احتمالا مرحومه محمدی خواه چهره ربایندگان را شناخته بود و همین باعث شد تا این جنایت هولناک صورت بگیرد.
جلب اعتماد مرحومه و تعیین قرار ملاقات توسط زنی به نام «م» صورت گرفته است.
نام این زن به عنوان یکی از مشتریان فروشگاه در تلفن همراه مرحومه ذخیره شده بود. این زن با مرحومه محمدی خواه از در دوستی وارد شده و با عنوان این مطلب که زندگی و مقاومت شما در برابر مشکلات همیشه برای من جالب بوده، او را به سر قرار کشاند.با این بهانه می خواهم دخترم از شما الگو‌برداری کند.
مرحومه هم چندین بار این قرار را به تعویق انداخته بود ولی اصرارهای زیاد « م» او را وادار کرد که روز یکشنبه عصر پس از اتمام کلاس در دانشگاه، او را ملاقات کند.
مرحومه آخرین بار در ساعت ۹:۲۱ دقیقه یکشنبه ۱۷ دی ماه با مادرش صحبت کرد و گفت که به دیدار « م» می‌رود و پس از آن تلفن همراهش خاموش شد با خانواده مرحومه تماس گرفته شد و تقاضای مبلغ بالایی برای بازگرداندن او را داشتند. ۷۲ ساعت پس از آن هم قرار بود تماسی با خانواده گرفته شده و شماره حسابی که گویا ارزی هم بوده برای واریز پول اعلام شود.
سرنخ این ماجرا از دوربین های مدار بسته مجتمع « آرش» پیدا شد و پس از جستجو، رد دو اتومبیل در یکی از کوچه های خشکبیجار پیدا شد. یک پراید و یک پژوپارس. این ماجراها با دزدیده شدن اتوموبیل مرحومه محمدی خواه همزمان بود.
پراید، پژو پارس و پرادوی خانم محمدی خواه به فاصله کمی جلوی مجتمع آرش به هم رسیده بودند. ساعت ۲۳:۴۰ پرادو به سمت خشکبیجار حرکت کرد و پژو پارس هم به فاصله کمی از آن به دنبالش رفت و کمی جلوتر پرادو را پارک کرده و همگی سوار پژو پارس شدند.
تنها ردی که از این پژو باقی مانده بود قسمتی از شماره اتوموبیل و یک علامت مشخصه بالای یکی از دستگیره ها بود که به پیدا شدن آن کمک کرد.
خیلی سریع نام و نشانی صاحب اتومبیل شناسایی شد و اداره آگاهی نیز به سرعت در جریان قرار گرفت و در چند روز گذشته اطلاعات خود را تکمیل کرده و روز چهارشنبه طی عملیاتی مظنون به قتل را در خانه‌اش دستگیر کردند.
در بازرسی منزل مظنون به قتل سوییچ پرادوی مرحومه، سلاح کلت ،ماسک و کلاهی که در طلافروشی استفاده کرده بود به همراه شواهد دیگری پیدا شد.
جالب اینجاست که مظنون به قتل با تعبیه ماسک روی صورت خود به طلا فروشی رفته و با کارت بانکی مرحومه اقدام به خرید طلا کرده بود! پس از آن هم یک گیتار و مقادیری مواد خوراکی از فروشگاه مواد غذایی با کارت بانکی مرحومه تهیه کرده است.
مظنون به قتل در بازجویی های اولیه مقاومت کرد ولی وقتی مورد بازجویی های فنی نیروی انتظامی قرار گرفت نام سه نفر را به عنوان همدست اعلام کرد.
جنایتکاران دست و پای مرحومه را با زنجیر و کمربندی بسته و یک تیر با کلت به شقیقه اش شلیک کردند.
پس از ارتکاب جنایت، پیکر مرحومه را در زمین کشاورزی منسوب به فرد دستگیر شده و داخل چاهی به عمق بیش از ۵ متر رها کرده و تعدادی بلوک هم به داخل چاه فرستادند که باعث شد تا مدتی طول بکشد تا پیکر او پیدا شود.
پزشک قانونی علت تامه مرگ را اصابت گلوله به جمجمه اعلام کرده و مظنونان دستگیر شده و تحت بازجویی قرار دارند که امیدواریم هرچه سریعتر ماجرا کاملا روشن شده و جانیان به سزای اعمال خود برسند و امنیت به چشم های نگران مردم شهر برگردد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

16 + 18 =