کاهش فرآیند های اخذ مجوزات استاندارد در بنادر استان گیلان

0 75

با انعقاد تفاهم نامه ای صورت گرفت؛ کاهش فرآیند های اخذ مجوزات استاندارد در بنادر استان گیلان
به گزارش عصرکاسپین ، تفاهم‏‎‎ نامه همکاری‏‏‎ ‎های مشترک میان اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با شرکت مهندسین مشاور بینا آزما سپاهان در خصوص انجام سرمایه گذاری به منظور ایجاد مجتمع آزمایشگاهی در مجتمع بندری انزلی ظهر امروز در نشستی مشترک در دفتر مدیر بنادر و دریانوردی استان گیلان منعقد شد.
مهندس چراغی مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با اشاره به ظرفیت های بسیار مناسب بنادر استان گیلان از امضاء این تفاهم نامه خبر داد و گفت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و همگام با سال «اقتصاد مقاومتی: تولید- اشتغال» به منظور تسهیل تجارت، سرعت بخشیدن به فعالیت های اقتصادی و کاهش زمان مورد نیاز به منظور انجام امور قانونی در صادرات و واردات کالا تفاهم نامه همکاری با یکی از شرکت های توانمند داخلی در زمینه انجام آزمایشات مرتبط با استانداردهای تخصصی کالا منعقد شد.
وی با ابراز امیدواری از کاهش فرآیند های اخذ مجوزهای دامپزشکی و استاندارد تصریح کرد: با عملیاتی شدن این مجتمع آزمایشگاهی فرآیند اخذ مجوزهای قانونی برای صاحبان کالا به یک چهارم مدت زمان کنونی کاهش خواهد یافت.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، این تفاهم نامه با هدف تامین نیارمندی های صاحبان کالا و سرعت بخشیدن به فرآیند صادرات و واردات کالا انجام پذیرفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

14 + 7 =