انتخابات هیات مدیره مجمع خیرین سلامت گیلان، برگزار می شود

0 254

مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان گیلان، از برگزاری مجمع عمومی هیات امناء خیرین سلامت، جهت انتخاب هیات مدیره مجمع خیرین سلامت استان در روز شنبه ۷ بهمن ماه خبر داد.
به گزارش عصرکاسپین ، دکتر کیانوش کوچکی نژاد – مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان گیلان، با بیان این که مجمع خیرین سلامت، فعالیت خود را از سال ۹۰ در استان گیلان آغاز کرده، خاطر نشان کرد: استان گیلان سرآمد خدمت رسانی در حوزه سلامت است و خدمات خیرین هر مقدار که باشد، ارزشمند است.
وی ضمن قدردانی از خیرین سلامت اظهار کرد: خیرین با اهدا کمک های مادی خود، علاوه بر رفع مشکلات مردم، از اجر معنوی نیز برخوردار می شوند.
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان گیلان با بیان این که انتخاب هیات مدیره مجمع خیرین سلامت استان در روز شنبه ۷بهمن ماه برگزار می شود، افزود: پس از انتخابات، ۷ نفر به عنوان عضو اصلی هیئپات مدیره و ۲ نفر به عنوان بازرس انتخاب می شوند.
دکتر کوچکی نژاد ساماندهی خیرینی که تمایل دارند در جهت گسترش خدمات بهداشتی و درمانی به مردم خدمت کنند، را از وظایف اعضای هیات مدیره مجمع خیرین عنوان کرد.

پی نوشت: مجمع خیرین سلامت کشور در تاریخ ۱۹ دی ماه ۸۸ به عنوان یک سازمان مردم نهاد با هدف فراهم آمدن امکان شناسایی و ساماندهی خیرین فعال در امر سلامت کشور و برنامه ریزی برای بهره گیری صحیح از کمک ها و مشارکت های مردمی و هدایت این کمک ها به اولویت های ملی در حوزه سلامت، در اداره کل ثبت شرکت ها و مؤسسات غیرتجاری به ثبت رسید و فعالیت خود را رسماً آغاز نمود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک + 8 =