بودجه۲ میلیارد دلاری درحوزه پسماند/ساماندهی اولویت اصلی دولت است

0 69

رئیس سازمان محیط زیست باتأکید براینکه ساماندهی معضل پسماند در استان های شمالی اولویت دولت است، گفت: دو میلیارد دلار اعتبار از سوی دولت برای حل این معضل در بودجه سال ۹۷پیش بینی شده است.
به گزارش عصرکاسپین ، عیسی کلانتری پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از رودخانه زرجوب رشت در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر، اظهار کرد: متاسفانه امروز موضوع پسماند به بزرگترین معضل استان های شمالی اعم از گیلان و مازندران تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه دولت تلاش کرده تا حد امکان این معضل را برطرف کند، افزود: ساماندهی این مشکل طی سه سال آینده به ویژه در استان های شمالی از اولویت ها و سیاست های اصلی دولت است.

رئیس سازمان محیط زیست به پیش بینی بودجه دو میلیارد دلاری از سوی دولت نیز اشاره کرد و گفت: این بودجه از صندوق توسعه ملی برای حل معضل پسماند در سه استان گیلان و مازندران و غرب استان گلستان در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه متاسفانه در برخی مناطق این معضل به یکی از دغدغه های اصلی مردم تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: امروز حل معضل پسماندهای طبیعی و بیمارستانی، ریزگردها، وضعیت تالاب‌ها و آلودگی هوا در اولویت قرار گرفته است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهارده + 3 =