رئیس شورای اسلامی رشت:مردم انتظار دارند مسئولین در زمان برف پای کار باشند

0 196

عصرکاسپین: سید امیر حسین علوی رئیس شورای اسلامی شهر رشت:مسئولین باید در مشکلات کنار مردم باشند. برنامه ریزی های لازم در خصوص برف پیش رو انجام شده است و مدیریت شهری رشت توان خود را برای خدمت رسانی مطلوب به شهروندان به کار خواهد بست.

❄️ شورای رشت جلساتی را به منظور اطلاع از جزییات برنامه ریزی ها برگزار کرده است و مدیریت شهری رشت با آمادگی کامل به استقبال برف زمستانی می رود.

❄️ شهرداری رشت در مقایسه با سال های قبل برنامه دقیق تری را در نظر دارد و از آمادگی بالاتری برخوردار است.

❄️با تاکید شورای اسلامی شهر رشت و با پیگیری های شهردار رشت ناوگان خودرویی شهرداری برای مواجهه با برف احتمالی وضعیت خوبی دارد و با توجه به قراردادهای منعقد شده با بخش خصوصی مجموعا ۱۱۶ دستگاه شامل ۱۷ تیغه برف روب، لودر، گریدر، بابکت و … در نظر گرفته شده است.

❄️ ۳۲ اتوبوس و ۱۳ ماشین آلات سنگین آتش نشانی به صورت شبانه روزی در خیابان حضور خواهند داشت. اتوبوس ها در دو شیفت به مردم خدمات رسانی می کنند و تردد شبانه به منظور جلوگیری از نشستن برف و مسدود شدن خیابان ها است.

❄️سفر شهردار به چین به علت مدیریت بارش برف سنگین احتمالی لغو شد. مردم انتظار دارند مسئولین پای کار باشند و باعث خوشحالی است که شهردار رشت حضور در کنار شهروندان را در چنین شرایطی در اولویت قرار داده است.

❄️ پیش بینی ها و تمهیدات لازم در خصوص دپوی اضطراری زباله در کارخانه کود آلی، حضور اکیپ های تعمیرات، ذخیره سوخت و سایر موارد انجام شده است.

❄️نیروهای شهرداری رشت در حالت آماده باش به سر می برند و از صبح شنبه ماشین آلات در نقاط تعیین شده مستقر می شوند و باز نگه داشتن معابر اصلی و مسیر دسترسی به نقاط کلیدی شهر نظیر بیمارستانها و مراکز درمانی و پمپ بنزین ها در اولویت قرار دارد.

❄️سمن ها به صورت داوطلبانه در نقاط مختلف رشت آمادگی خود را جهت همکاری اعلام کرده اند.

❄️رعایت نکات ایمنی و توجه به اطلاعیه های ارسالی از سوی شهرداری رشت و دستگاه های خدمات رسان ضروری است. امیدواریم شهروندان با رعایت نکات ایمنی، لحظات فرح بخشی را در برف امسال سپری کنند.

❄️حضور بدون برنامه ریزی مثمر ثمر نخواهد بود. اعضای شورای اسلامی شهر رشت پیگیر مشکلات احتمالی خواهند بود و تا پایان بارش برف و بازگشت به شرایط عادی حضور مستمر خواهند داشت تا نعمت برف که در بسیاری از شهرها به عنوان عامل نشاط شهروندان شناخته می شود به بحران تبدیل نشود.

❄️مهم ترین رکن در اجرایی شدن برنامه ها نیروی انسانی است. تهیه غذا و لباس گرم و تجهیزات لازم ضرورت دارد و باید حقوق و پاداش کارکنان به موقع پرداخت شود و دستور پرداخت پاداش از سوی شهردار رشت در حین بارش برف صادر شده است که امیدواریم به موقع پرداخت شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نه + پنج =