نماینده مردم صومعه‌سرا خواستار رسیدگی به وضع بازار مالی شد

0 162

عصرکاسپین ، نماینده مردم صومعه‌سرا بانک مرکزی را مسئول به هم ریختگی بازارهای مالی و پولی دلار و سکه دانست.

کاظم دلخوش نماینده مردم صومعه‌سرا در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس از نوسانات اخیر ارز انتقاد کرد و گفت: همه می دانند این مسئولیت در خصوص به هم ریختگی بازارهای مالی و پولی دلار و سکه با بانک مرکزی است. خواهش می کنم شرایطی که به وجود آمده را جمع کنند یا اینکه سود سپرده‌گذاران را افزایش دهند تا پول‌ها به سوی بازار کاذب از بانک‌ها خارج نشود و بانک‌ها بیچاره‌تر نشوند.

وی ادامه داد: اخیرا موضوع قیر را تهاتری کردیم. متاسفانه به هیچ عنوان به دستگاه‌های مربوطه قیر تحویل داده نمی‌شود در حالی‌ که در فصل سرما هستیم.

دلخوش در بخش دیگر از تذکر خود در خصوص سند زمین‌های روستایی بیان کرد: بنیاد مسکن و مسئولین وزارت راه درباره سند زمین‌های روستایی اقدام کنند.

این نماینده مجلس با انتقاد از وضعیت کنونی فضای مجازی اظهار کرد: ما فضای مجازی سالم را دوست داریم. این را به مقام معظم رهبری عرض می کنم ‌آقایان در شورای عالی فضای مجازی به حرف شما گوش نمی‌دهند. در شورای عالی فضای مجازی چه می‌کنند؟ متاسفانه همه مشکلات مملکت از همین جا است نه به خانواده شهدا، نه به مردم، نه به مسئولین و نه برای نظام در فضای مجازی ناسالم حرمت نگذاشتند. شورای عالی فضای مجازی متشکل از سه قوه هستند. آنها در آنجا چرت می زنند و وظیفه خودشان را نمی‌دانند؟/ایسنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیست + چهارده =