رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان:رشد ۴۱درصدی کشفیات موادمخدر در استان

0 172

به گزارش خبرنگار عصرکاسپین، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اعتیاد به مواد مخدر یکی از مهمترین آسیب های اجتماعی امروز جامعه است.
سرهنگ احدالله احدی بابیان اینکه سالانه ده ها هزار نفر در جهان بر اثر مصرف انواع مواد مخدر قربانی می شوند گفت: نگرانی بین مردم و دگرگونی ساختار نظام اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و …..از پیامدهای مصرف مواد در جامعه است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان به عملکرد ۱۱ ماهه این پلیس در استان اشاره و تصریح کرد: در این مدت ۴۷ طرح مبارزه با مواد مخدر و برخورد با عناصر اجرا شده است که ۷۱ باند در استان متلاشی ۲۰ نفر تحویل مقامات قضایی شده اند.

وی ادامه داد: ۶۲ طرح ارتقا امنیت اجتماعی از ابتدای امسال تا کنون در استان اجرا شده است.

احدی افزود: از ابتدای امسال تاکنون، سه تن انواع مواد مخدر طی عملیات های مختلف در گیلان کشف شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان اذعان کرد: کشفیات مواد مخدر امسال ۴۱ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.
وی با تاکید بر اینکه یک ماه گذشته ۴۷۰کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان گیلان از ۹ باند در ۹ عملیات مجزا کشف شده است افزود: افزایش ۴۱ درصدی کشف مواد مخدر در استان گیلان با توجه به تولید انبوه مواد مخدر در کشور همسایه، همت و همکاری مضاعفی را در استان گیلان در این حوزه می‌طلبد.وی خاطرنشان کرد: بیش از ۵۰ هزار نفر معتاد در گیلان شناسایی شده است.

احدی افزود: بیش از هفت هزار نفر ساعت آموزش های لازم جهت مقابله با اعتیاد را فرا گرفتند.

وی تصریح کرد: امسال بیش از ۴۰ هزار نفر ساعت آموزش دیده و بروشورهای پیش گیری از اعتیاد در استان پخش شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان با تاکید براینکه اعتیاد آسبب اجتماعی بسیار جدی است اظهار کرد: بی توجهی به این آسیب اجتماعی صدمات جبران ناپذیری بر جامعه وارد خواهد کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شش − سه =