ابهامی دیگر در ماجرای لباس‌های تیم ملی؛ قرارداد فدراسیون فوتبال و آدیداس چگونه «خودجوش» تا جام ملت‌ها تمدید شد؟

0 128

در حالی که قرارداد فدراسیون فوتبال با آدیداس پیش از جام ملت‌های ۲۰۱۹ امارات به پایان می‌رسد مسئولان فدراسیون اعلام کردند که تیم ملی در جام ملت‌ها هم با پیراهن این شرکت به میدان می‌رود.

به گزارش عصرکاسپین ، پربحث‌ترین موضوع مرتبط با فدراسیون فوتبال به قرارداد با شرکت آدیداس مربوط است. قراردادی که ابهام‌های زیادی را به دنبال داشته و درباره برخی از این ابهام‌ها توضیحات دقیقی داده نشده است. فدراسیون در آخرین توضیحات خود اشاره کرده از ۱۸ تیم ملی که زیر نظر فدراسیون هستند، ۱۷ تیم از لباس‌های تولید داخل استفاده می‌کنند و فقط تیم ملی بزرگسالان از لباس‌های آدیداس استفاده خواهد کرد. فدراسیونی‌ها اعلام کرده‌اند قراردادشان با آدیداس تا جام ملت‌ها ۲۰۱۹ امارات ادامه دارد و لباس‌های تیم ملی بعد از جام ملت‌ها تغییر خواهد کرد.

چند مسئله وجود دارد که موضوع اول مربوط به مدت زمان قرارداد فدراسیون با شرکت آدیداس است. فدراسیون اعلام کرده با این شرکت قرارداد یک ساله تجاری امضا کرده، اما چطور می‌شود که قرارداد یک ساله فدراسیون تا جام ملت‌ها ادامه پیدا می‌کند؟ سایت رسمی فدراسیون فوتبال خبر عقد قرارداد با آدیداس را در تاریخ ۱۴ آذرماه ۹۶ اعلام کرد که مطابق با ۵ دسامبر ۲۰۱۷ بود. پس به این ترتیب قرارداد یک ساله فدراسیون فوتبال با این شرکت آلمانی حداکثر ۵ دسامبر ۲۰۱۸ به پایان می‌رسد، در حالی که جام ملت‌های آسیا در کشور امارات ۵ ژانویه ۲۰۱۹ (۱۵ دی ۹۷) آغاز خواهد شد و فدراسیون فوتبال یک ماه قبل قراردادش با آدیداس به اتمام رسیده است./تسنیم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

13 − ده =