اعطای نشان عالی مدیر سال کشور به رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی

0 197

عصرکاسپین ، در سومین اجلاس سراسری نشان عالی مدیر سال ایران که در تالار وزارت کشور برگزار شد، با اهداء تندیس نشان عالی مدیر سال، از دکتر رضا مسرور تجلیل به عمل آمد.
مهمترین شاخص بررسی عملکرد شرکت ها از سوی کمیته علمی و ارزیابی اجلاس، پایدار سازی کسب و کار بود که این سازمان موفق به کسب نشان عالی مدیر سال به دلیل عملکرد موفق در پایداری کسب و کار در سطح منطقه آزاد انزلی شد.
مدل توانمند سازی مدیران در حوزه توسعه پایدار اقتصاد کشور که سر فصل های کلی و جامع آن شامل همسویی سازمان، پویایی سازمان، شکوفایی سازمان و توسعه سازمان می باشد از دیگر شاخص های ارزیابی مدیران شرکت ها بود که مستندات آن توسط اعضای کمیته علمی و ارزیابی، مورد بررسی قرار گرفت.
تئوری سازی مدیریت برند از طریق شناخت بازارهای هدف، اشتراک گذاری دانش و تجارب نخبگان مدیریت ایران و جهان، ارائه راهکار در زمینه ابتکار و نوآوری، اختراعات، فناوری ها، رونق کسب و کار و حمایت از نهادهای دانش بنیان، تاثیر برند سازی شخصی بنیان گذار، مالک، مدیر و یا سخنگوی یک نشان تجاری در هویت بخشی به آن، ارائه راهکارهای مدیریتی در مواجهه با بحران های اقتصادی و تحریم های بین المللی و روش های مقابله با آن و قواعد اصلی استراتژی های منجر به یادگیری رفتارهای سازمانی و فردی مدیریت و کارکنان می باشد از مهمترین اهداف برگزاری اجلاس نشان عالی مدیر سال اعلام شده است.
گفتنی است سومین دوره این اجلاس سراسری با رویکرد پایدارسازی کسب و کارها، تحت نظارت انجمن مدیریت اجرایی ایران، با همکاری و حمایت دفتر حمایت از مالکیت صنعتی وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمانهای دولتی و تشکل های علمی، صنعتی و اقتصادی در دو بخش آموزشی و تجلیل از مدیران برتر کشور برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه + پنج =