جدایی علی کریمی از سپیدرود حاصل جلسه شش ساعته

0 77

به گزارش عصرکاسپین ، پس از نامه‌نگاری‌های متعدد مابین مدیرعامل باشگاه سپیدرود و علی کریمی، این دو بالاخره عصر روز گذشته (شنبه) در دفتر باشگاه سپیدرود رشت در حضور هیأت مدیره و کمیته فنی باشگاه سپیدرود با یکدیگر جلسه‌ای طولانی به مدت شش ساعت برگزار کردند که حاصلی جز جدایی در پی نداشت.

باشگاه سپیدرود رشت علاوه بر هشت شرطی که پیش‌ازاین (ازاینجا بخوانید) به‌صورت مکتوب به سرمربی سپیدرود ارائه داد؛ شروط دیگری نیز در جلسه روز گذشته (شنبه) مطرح کرد.

مدیریت سپیدرود عدم جذب بازیکن و مربی خارجی از سوی باشگاه، عدم نیاز به مدیر رسانه‌ای غیربومی و آنالیزور فصل گذشته سپیدرود و همچنین عدم توانایی در تأمین زمین چمن طبیعی را به علی کریمی اعلام کرد و همچنین صحبت از بودجه محدود سپیدرود در فصل پیش رو به میان آمد.

شروط فوق و شرایط خاص سپیدرود در فصل آتی باعث شده است علی کریمی به ادامه همکاری با مدیریت فعلی باشگاه سپیدرود رشت تن ندهد و خواستار تسویه‌حساب با وی و کادر فنی‌اش شود.

علی کریمی به مدت دو فصل دیگر با باشگاه سپیدرود رشت قرارداد دارد و باید منتظر ماند و دید شرایط فسخ قرارداد و تسویه‌حساب با وی چگونه رقم می‌خورد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیست + 15 =