رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا تأکید کرد؛ آمادگی نیروهای مسلح بر حل مشکلات مردم و تقویت همدلی میان مسئولان

0 129

عصرکاسپین ، رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا در جلسه مشترک فرماندهان و مسئولان انتظامی و سپاه قدس گیلان بر آمادگی نیروهای مسلح و رسیدگی به خواسته‌ها و مطالبات مردم تأکید کرد.

سرداراحمدرضا رادان در جلسه هماهنگی با فرماندهان و مسئولان انتظامی و سپاه قدس گیلان که در رشت برگزار شد، با تأکید بر لزوم آمادگی نیروهای نظامی و انتظامی در حوزه‌های مختلف، بیان کرد: نیروهای مسلح، امروز بیشتر از هر زمان دیگر باید آماده باشند و این موضوع، در رأس همه ماموریت‌ها قرار دارد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد اهداف پلید دشمن برای ایجاد شکاف میان آحاد مردم و مسئولان و نظر ایشان در مورد طراحی جدید دشمن برای ایجاد آشوب و ناامنی، خاطرنشان کرد: باید برای مقابله با چنین توطئه‌ و دسیسه‌ها، در جنبه‌های مختلف آمادگی داشته باشیم.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا، تحرکات دشمن در حوادث اخیر را نشان‌دهنده درماندگی و عجز استکبار جهانی در مقابله با اقتدار جمهوری اسلامی ایران ارزیابی کرد و گفت: تقویت و تجهیز واحدهای عملیاتی و آمادگی برای برخورد با عوامل ناامنی و وابسته به گروه‌های معاند، در دستور کار مجموعه نیروهای مسلح قرار دارد.

سردار رادان استفاده از ظرفیت‌های موجود در دستگاه‌های اجرایی برای حل مشکلات مردم و تقویت همدلی میان مسئولان برای رفع مشکلات جامعه را بسیار مهم و حیاتی ارزیابی کرد و افزود: مشکلاتی را که رفع آنها نیازمند به پیگیری از طریق مرکز است، به صورت ویژه از طریق سازمان‌ها و دستگاه‌های مربوطه پیگیری کنید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهارده − 8 =