فرماندار آستانه اشرفیه: مردم و جامعه در راه مبارزه با مواد مخدر بسیار تاثیرگذار هستند

0 117

عصرکاسپین، فرماندار آستانه اشرفیه در نشست خبری به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر گفت: موضوع مبارزه با مواد مخدر از موضوعاتی است که نظام استکباری در آن دخیل است ،دولت امریکا به بهانه مبارزه با تروریست و با شعار محدود کردن خشخاش به افغانستان حمله کرد، با این ادعا باید از میزان کشت خشخاش کم میشداما براساس امار کشت خشخاش حدود ۸۵درصد افزایش یافته است.
خشخاش کشت شده در افغانستان به کشورهای دیگر صادر میشود که در این بین راه تراتزیت آسان برای حمل این مواد ، ایران است.
فرماندار آستانه اشرفیه خاطرنشان کرد:نظام جمهوری اسلامی ایران به نوعی هزینه جامعه جهانی را برای مبارزه با مواد مخدر پرداخت میکند .
وی افزود: در راه مبارزه با سوداگران مواد مخدر ، شهدا و جانبازانی را تقدیم نظام جمهوری اسلامی و این مرزو بوم کردیم.
حیدری گفت: باید تکریم کنیم زحمتکشان وزارت اطلاعات ونیروهای انتظامی و کلیه کسانی که در راه مبارزه با مواد مخدر جان خودرا نثار می کنند.
وی با اشاره به اینکه بخشی از این مواد به دلیل گردش زیاد اقتصادی در کشور پخش می شود ، گفت: انواع اقسام جرایم در پی توزیع ومصرف موادمخدر به وقوع می پیوندد.

فرماندار آستانه اشرفیه نقش مردم و جامعه را در راه مبارزه با مواد مخدر پررنگ عنوان کرد و افزود: هرجا که مردم وارد کار شدند توانستند مشکلات را حل و فصل نمایند ، پس باید با همکاری و همیاری مردم این معضل خانمان سوز را کنترل کنیم.

وی افزود: افزایش آمار کشفیات بالغ بر۸۵درصد نشان میدهد که نیروهای انتظامی همواره در تلاش برای مبارزه با مواد مخدر هستند، اما متاسفانه همچنان شاهد ورود مواد مخدر در ایران هستیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

10 + 18 =