در دیدار اعضای ستاد برگزاری جشنواره مطبوعات با رضا مسرور مطرح شد؛منطقه آزاد انزلی آمادگی کامل برای برگزاری مطلوب جشنواره مطبوعات را دارد

0 204

عصرکاسپین ، اعضای ستاد برگزاری جشنواره ملی مطبوعات گیلان با مدیرعامل و رییس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد انزلی دیدار و پیرامون برگزاری جشنواره ملی مطبوعات تبادل نظر داشتند.
در این جلسه رضا مسرور مدیر عامل منطقه آزاد انزلی ضمن تشکر از اعضای ستاد برگزاری جشنواره ملی مطبوعات اظهار داشت : امیدوارم که جشنواره ملی مطبوعات به نحو مطلوبی در سالن همایش های منطقه آزاد انزلی برگزار شود و منطقه آزاد انزلی این آمادگی را دارد که در جهت اجرای مطلوب این جشنواره تعامل و همراهی لازم را داشته باشد .
مسرور ضمن تشکر از رسانه های مکتوب و مجازی استان گیلان به جهت پوشش اخبار فعالیت های سازمان منطقه آزاد انزلی افزود : بحث چشم انداز منطقه آزاد و ایجاد کریدورها و اسکله بندر کاسپین و فعالیت های اقتصادی که در این منطقه صورت می گیرد همواره توسط رسانه ها به اطلاع عموم و مخاطبان رسیده است و تمامی تلاش و همت ما بر این است که بتوانیم جایگاه منطقه آزاد انزلی را در سطح ملی و فرا ملی عنوان کنیم و این جایگاه را ارتقاء بخشیم .
مدیرعامل منطقه آزاد انزلی خاطر نشان کرد : اتفاقات خوبی در منطقه آزاد انزلی رخ داده است و اگر رسانه ها این تحولات را به بهترین شکل به سمع و نظر مخاطبان برسانند بی شک برای توسعه ، رونق اقتصادی و سرمایه گذاری در این منطقه تاثیر گذار خواهد بود .
وی به سفر اخیر دکتر جهانگیری معاون اول ریاست جمهوری به منطقه آزاد انزلی اشاره کرد و گفت : اهمیت حضور معاون اول رییس جمهور به جهت راه اندازی کریدور چین قزاقستان و ایران بوده است و بخصوص در شرایط تحریمی که اکنون کشور ما در آن قرار گرفته ،ایجاد این کریدور و استفاده از ظرفیت های موجود خصوصا مناطق آزاد در کشور حایز اهمیت است .
مسرور در پایان گفت : باید به شرایط اقتصادی در کشور کمک کنیم و رسانه ها اعم از مطبوعات و خبرگزاری های گیلان تا کنون نقش خود را در زمینه ی منطقه آزاد انزلی و بیان پتانسیل ها و دستاوردهای این سازمان به خوبی ایفا کرده اند .
در ادامه جلسه کریم خورسندی مدیر عامل خانه مطبوعات گیلان ضمن قدردانی از حمایت سازمان منطقه آزاد انزلی برای برپایی این جشنواره گفت : جشنواره ملی مطبوعات در منطقه آزاد انزلی در روز ۱۴ تیرماه با حضور دکتر نوبخت معاون رییس جمهور در مرکز همایش های منطقه آزاد انزلی برگزار می شود .
وی با بیان این که حدود۷۰۰ اثر به دبیرخانه ی این جشنواره ارسال شده بود، افزود : از بین این آثار ده اثر توسط داوران جشنواره انتخاب شد و همچنین آثار برتردرهر بخش ۳نفر انتخاب گردید.
وی ادامه داد : داوری آثار جشنواره توسط کارشناسان و صاحب نظران رسانه در مرکز رسانه های تهران انجام شده و خانه مطبوعات گیلان به جهت تشخیص آثار برتر بدور از هیچ شائبه ای این مهم را به دست داوران حرفه ای در مرکز رسانه های تهران سپرد.
خرسندی اضافه کرد : همچنین نمایشگاه یک روزه ی مطبوعات در منطقه آزاد انزلی با برپایی ۳۰ غرفه از رسانه های مکتوب و مجازی استان گیلان در روز پنج شنبه ۱۴ تیر در مرکز همایشهای منطقه آزاد بندر انزلی در برپا می شود.
وی اظهار امیدواری کرد که برگزاری این جشنواره بتواند دستاوردهای خوبی برای رسانه های استان و شناساندن جایگاه منطقه آزاد انزلی در بحث فعالیت های فرهنگی و اقتصادی استان داشته باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × 4 =