فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه :هدف کمیسیون های کارگری، حل مشکلات کارگران است

0 92

عصرکاسپین، جلسه کمیسون کارگری به ریاست مهندس حیدری در فرمانداری برگزار شد.

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه ضمن تشکر از عملکرد مدیریتی دستگاه های حمایتی شهرستان از جمله اداره صنعت ،معدن و تجارت- کار و رفاه اجتماعی- تامین اجتماعی اظهار داشت : بسیار خرسندم مدیران این شهرستان اینگونه به امورات محوله در حوزه خود عمل نموده و با مراجعه به کارگاه ها و مراکز تولیدی از نزدیک شاهد مسائل مربوط به آن واحدها و مشکلات کارگران قرار گرفته و به آن رسیدگی می کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان به مدیران شهرک های صنعتی شهرستان گفت : توصیه میکنم که شما نیز با حضور در واحدهای تولیدی از نزدیک مشکلات واحدهای خود را رصد نموده و گزارشی از آخرین وضعیت آنها به فرمانداری و واحدهای ذیربط اعلام نمایید.

وی در این راستا افزود : مشکلات واحد های خود با دستگاه های اجرایی یا قضایی را به فرمانداری اعلام و از این طریق مکاتبات انجام شود تا سریعتر نتیجه مطلوب حاصل گردد.

حیدری به شرایط کنونی کشور اشاره داشت و گفت : اکنون زمان آنست که هر کدام از ما که با اعتماد نظام صاحب مسئولیتی هستیم با روحیه جهادی به وظایف خود عمل کنیم. و حوزه ی عملکرد خود را فراتر از وظایف تعریف شده دانسته و تلاش و وقت بیشتری صرف انجام امورات داشته باشیم.

فرمانداریکی از موضوعات گذشته همچون تامین آب زراعی را مطرح کرد و گفت : حل مشکلات آب زراعی مربوط به مجموعه فرمانداری نیست و اگر عملکرد ما فقط در حیطه ی وظایف تعیین شده بود ، در نهایت در صورت بروز مشکلات ادارات مربوطه از جمله جهاد کشاورزی و آبیاری را مورد بازخواست قرار داده و به نوعی از خود رفع تکلیف می کردیم.

حیدری ادامه داد : بحمدالله عملکرد مجموعه فرمانداری به سمتی پیش رفت که با جلسات مکرر با ادارات متولی این امر و همکاری یکدیگر ، تاکنون هیچ گزارشی از درگیری یا مشکلات تامین آب از سوی کشاورزان به فرمانداری و دستگاه های اطلاعاتی و انتظامی گزارش نشده است . حاصل این تلاش ها فقط و فقط اطمینان خاطر و رضایتمندی مردم است .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دوازده − هفت =