رییس سازمان صنعت،معدن گیلان: اکثر واحدهای تولیدی استان با ظرفیت کامل خود فعالیت نمی کنند

0 81

عصرکاسپین ، فرهمند پور علی رییس خانه صنعت ، معدن و گیلان در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت : خانه صنعت ، معدن و تجارت از یاوران سازمان صنعت ، معدن و تجارت است .با گرد هم آوری مدیران و صاحبان صنایع تعامل را برقرار می کنیم و سعی می کنیم مشکلات را بدون واسطه منعکس کنیم .
رییس خانه صنعت ،معدن و تجارت گیلان عنوان کرد : در حال حاضر سخت ترین دوران صنعت و تولید در کشور است .در واحد های تولیدی بالاترین  رکن پارامترهای درون سازمانی و برون سازمانی است .هر کدام از چرخه ها دچار تزلزل شود واحدهای تولیدی امکان تولید نخواهند داشت .
وی گفت با اشاره به اینکه عمده دغدغه ی واحدهای تولیدی سرپا نگهداشتن واحد است ،عنوان کرد : خوشبختانه مسوولین استانی تا حد زیادی همراه و کمک رسان بوده اند و انتظار ما این است که دولتمردان ما مشکلات را حل کنند و اگر نتوانیم بر این معضلات غلبه کنیم در نیمسال دوم ۹۷ واحدهای تولیدی دچار مشکل خواهند شد .

فرهاد دلق پوش رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت گیلان در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت : شرایط کشور روز به روز دستخوش تغییر است و ما باید خود را با توجه به شرایط وفق دهیم و راههایی برای برون رفت از شرایط برنامه ریزی کنیم .

وی گفت : اکنون جنگ ، جنگ اقتصادی است و هدف دشمنان تنگ کردن عرصه ی اقتصادی به مردم ایران است .
دلق پوش با اشاره به فعالیت کارگروه رفع موانع تولید گفت : این کارگروه با همت استاندار محترم و فعالان اقتصادی و مدیران واحدهای صنعتی به خوبی پیش رفته است .

وی با اشاره به سال حمایت از تولید ملی و ایرانی گفت : از مردم عزیز استان تقاضا داریم که با خرید کالای داخلی از واحدهای تولیدی استان و کشور حمایت کنند .
دلق پوش افزود :  رتبه ی اول را در پرداختی ها و حمایت از واحدهای تولیدی داشته ایم .

وی از تجلیل واحدهای تولیدی در ۳۱ تیرماه خبر داد و افزود : ۳۸ واحد برگزیده صنعتی به مناسبت هفته صنعت و معدن تجلیل می شوند .
دلق پوش از افتتاح واحدهای تولیدی در هفته ی آینده در گیلان خبر داد و اظهار داشت : ۱۹ طرح صنعتی و تولیدی دو هزار و ۶۲۲ میلیارد ریال با اشتغالزایی ۸۲۹ نفر در استان  ایجاد می شود .
رییس سازمان صنعت ،معدن و تجارت گیلان در خصوص تعداد واحدهای فعال تولیدی استان گفت : اکثر واحدهای تولیدی استان با ظرفیت کامل خود فعالیت نمی کنند و در خوشبینانه ترین حالت با ۵۰ درصد ظرفیت در حال فعالیت اند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 − 16 =