آغاز چهارمین جشنواره گلدهی لاله های تالابی بندرانزلی

0 170

عصرکاسپین ،حسن پورقربان شهردار بندرانزلی در حاشیه این مراسم در اولین شب برگزاری چهارمین جشنواره گلدهی لاله های تالابی بندرانزلی گفت:چهارمین جشنواره گلدهی لاله های تالابی با هدف احیاء ی تالاب انزلی در محیطی متفاوت از نظر مکانی در حالی برگزار میشود که برای رسیدن به هدف جشنواره نیازمند حمایت همه مردم و کمک مسئولین هستیم تا بار دیگر تالاب انزلی مهد زیبای این منطقه و حتی کشور شود.

این جشنواره با حمایت شورای اسلامی شهر انزلی،فرمانداری و ادارات و سازمان های فرهنگی از ۳۰مرداد تا ۸شهریور برگزار خواهد شد.

با دعوت از حضور هنرمندان منطقه و هنرمندان کشوری برای اجرای برنامه های هنری در تلاش هستیم تا توجه همگان را به تالاب بازگردانیم و دوباره یادآور شویم که تالاب انزلی سرمایه ارزشمند ملی و حتی جهانی است و باید حفاظت شود باید احیاء شود باید صدای تالاب را دوباره بشنویم.

شهر انزلی یک شهر ساحلی،توریستی و گردشگری است و با برنامه ریزی و کمک از تیم جایکاه تا پایان سال، محلی را در زیر پل ولایت انزلی به عنوان محل گردشگری و معرف گیاهان آبزی تالاب و منطقه احداث خواهیم کرد تا کمک بیشتری باشد برای شناسایی تالاب انزلی
و همچنین با استفاده از ظرفیتهای استخرهای گم شده در منطقه قاضیان شهر انزلی،سویتهای شناوری را توسط بخش خصوصی در حال طراحی داریم که به حمایت از گردشگران برای استفاده از ظرفیتهای طبیعی و مواهب الهی کمک می کند.

در اختیار داشتن ۹کیلومتر از سواحل و وجود جاروپ ساحلی برای حفاظت از محیط دریایی نیز در راستای حفظ و نگهداری رودخانه ها و احیاء تالابها و منابع دریایی می باشد که امیدواریم با کمک مردم و مسئولین بتوانیم در حفظ و احیاء تالاب کمک کنیم.
هدف اصلی این جشنواره این است که صدای تالاب را به مسئولین کلان کشور برسانیم زیرا تالاب فقط مربوط به گیلان نیست و متعلق به دنیا است.
در هفته دولت ۴۶ پروژه بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × 1 =