فرماندار رشت ازافتتاح ۳۱۵ پروژه هفته دولت در شهرستان رشت خبر داد

0 169

عصرکاسپین ,فرماندار رشت با اشاره به پروژه‌های افتتاحی هفته دولت تصریح کرد: ۳۱۵ پروژه عمرانی، تولیدی و کشاورزی با اعتبار ۴۱۲ میلیارد و ۵۶۶ میلیون تومان در این ایام افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

سیدمحمد احمدی، فرماندار رشت صبح امروز (۳۰ مرداد) در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری این شهرستان در فرمانداری، هفته دولت را فرصتی مغتنم جهت ارائه عملکرد دولت به مردم دانست و اظهار کرد: هنر مدیریت در بهره برداری از ظرفیت‌هاست و در برهه حساس کنونی که مدیران دستگاه‌ها با مشکلاتی مواجه هستند باید با خلاقیت از فرصت‌ها بهره جست.

وی با اشاره به پروژه‌های افتتاحی هفته دولت تصریح کرد: ۳۱۵ پروژه عمرانی، تولید و کشاورزی با اعتبار ۴۱۲ میلیارد و ۵۶۶ میلیون تومان در این ایام افتتاح شده و با عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

احمدی از افزایش ۹.۳ درصدی تعداد پروژه‌های هفته دولت خبر داد و بیان کرد: این تعداد پروژه به لحاظ ریالی نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹۸ درصد رشد داشته که موجب ایجاد ۲ هزار و ۱۹۰ فرصت شغلی خواهد شد.

وی مشارکت اعتباری بخش خصوصی در پروژه‌های هفته دولت را ۴۰ درصد اعلام کرد و گفت: ۴۴ پروژه به همت بخش خصوصی و ۲۷۱ پروژه توسط بخش دولتی در راه روستای، طرح هادی، آبرسانی، برق‌رسانی، کشاورزی، گردشگری مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

فرماندار رشت با تاکید بر تقویت زیرساخت‌های شهرستان اذعان کرد: با افتتاح پروژه‌های هفته دولت باید عملکرد قابل قبولی در اصلاح ساختارها ارائه داده و شاخص برخورداری را افرایش دهیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

13 + 8 =