فرمانده نیروی انتظامی گیلان :دغدغه‌مندی خبرنگاران تنها در راستای رفع مشکلات، موانع و بالندگی همه جانبه جامعه است

0 83

عصرکاسپین ,سردار اسحاقی در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار بیان داشت: حس مسئولیت خبرنگار که حاکی از تلاش درجهت رفع نواقص و اشکالات موجود در جامعه که امری پسندیده است باید در مسئولین نیز نمود پیدا کند.
سردار اسحاقی با تاکید بر اینکه خبرنگاران پل ارتباطی مردم و مسئولان هستند و رساندن دغدغه و مطالبات مردم به مسئولان از سوی خبرنگاران به درستی محقق می‌شود خاطرنشان کرد: دغدغه‌مندی خبرنگاران تنها در راستای رفع مشکلات، موانع و بالندگی همه جانبه جامعه است.

وی با اشاره به اینکه احساس مسئولیت‌پذیری اصحاب رسانه امری پسندیده است و این قشر زحمتکش همواره مسئولیت‌خواهی مدیران و مسئولان را دنبال می‌کنند تاکید کرد: ۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید صارمی بهانه‌ای برای پاسداشت مقام و جایگاه ویژه اصحاب رسانه است.
فرماندهی نیروی انتظامی استان گیلان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه رسانه گفت: عرصه خبر رسانی عرصه سختی است .

وی افزود: استقلال امنیت و آسایش امروز ما مدیون خون شهدا به خصوص شهدای عرصه رسانه است. و ما هر روز نیازمند فداکاری های افرادی هستیم که به اختیار در مسیر فداکاری در راستای حفظ کیان و آرمانهای ایران اسلامی قرار گرفته اند.

سردار اسحاقی با تاکید بر خلق الساعه بودن اکثر ماموریتهای نیروی انتظامی تصریح کرد: در حوزه انتظامی با توجه به معذورات قانونی در برخی موارد مجاز به اطلاع رسانی مسائل نیستیم.

فرمانده نیروی انتظامی گیلان با اشاره به اینکه تجلیل ازخبرنگاران روز جشن است و به ارائه عملکرد نخواهیم پرداخت گفت: جلسه بیان عملکرد و پرسش و پاسخ به زمان بعدی موکول خواهد شد.

وی وضعیت استان گیلان در حوزه امنیتی مطلوب ارزیابی کرد و گفت: گیلان جز ده استان برتر در حوزه امنیت و وقوع جرائم است. و این امر قطعا با مشارکت مردم فرهنگی و مقید به قانون گیلان میسر شد.

اسحاقی با تاکید بر نقش مردم در تامین امنیت گفت: تولید و حفظ و نگهداری امنیت گیلان در سایه سار نقش آفرینی مردم گیلان بویژه خبرنگاران تحقق یافته است.

فرمانده نیروی انتظامی گیلان پلیس را ناظم ایجاد امنیت در جامعه دانست و اظهار داشت: ما بر این باوریم که همه اقشار جامعه هم در تولید و هم در حفظ امنیت جامعه نقش دارند .

وی ضمن قدردانی از تلاش خبرنگاران خاطرنشان کرد: احساس امنیت و خوشبختی یک بعد از نیاز اساسی جامعه است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × 4 =