استاندار گیلان از افتتاح یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان پروژه دولتی و خصوصی همزمان با هفته دولت در سراسر استان خبر داد.

0 80

عصرکاسپین , مصطفی سالاری، استاندار گیلان صبح امرز (۱ شهریور) در حاشیه گلباران گلزار شهدای رشت همزمان با نخستین روز از هفته دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در استان گیلان ۶۲۸ پروژه عمرانی در حوزه دستگاه های دولتی با اعتبار ۶۴۰ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد
وی ادامه داد: در مجموع با احتساب پروژه‌های شهرداری‌های سراسر استان و بخش خصوصی حدود یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان پروژه به بهره برداری می‌رسد.
استاندار گیلان ادامه داد: این پروژه‌ها در حوزه‌های درمانی، راه و شهرسازی، برق‌رسانی، آبرسانی، کشاورزی، ورزشی، گردشگری، عنران شهری و روستایی افتتاح خواهند شد.
وی تعداد پروژه‌های قابل بهره‌برداری را بیشتر از تعداد اعلام شده دانست و گفت: بسیاری از پروژه‌ها به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب همزمان با دهه فجر به بهره برداری می‌رسند.

سالاری اجرای پروژه‌های زیرساختی را سیاست و اولویت سال جاری دانست و اذعان کرد: باید زیرساخت‌های لازم برای بخش خصوصی جهت اشتعالزایی، بهبود فضای کسب و کار و رونق اقتصادی فراهم شود.
وی ادامه داد: فراهم سازی زیرساخت‌‌ها و رفع موانع موجب ترغیب بیشتر بخش خصوصی به سرمایه گذاری در استان شده تا مشکل اشتغال استان رفع شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × 3 =